به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه محافظت از یک پوشه در ویندوز از طریق ایجاد یک پوشه ی مخفی

نحوه محافظت از یک پوشه در ویندوز از طریق ایجاد یک پوشه ی مخفی

 

نحوه محافظت از یک پوشه در ویندوز از طریق ایجاد یک پوشه ی مخفی

 

در حالیکه ویندوز از افزودن رمز برای پوشه های خاص پشتیبانی نمی کند, راه های مختلفی وجود دارد که  به کمک آنها می توانید فایل ها و پوشه های خود را از دید افراد ناشناس مخفی کنید. برای اینکه یاد بگیرید که چگونه از فایل ها و پوشه های شخصی خود محافظت کنید, ادامه ی این مقاله را دنبال کنید.

 

مراحل :

پوشه

  1. روی پوشه ای که می خواهید مخفی کنید راست کلیک کنید. از منو گزینه ی Rename… را انتخاب کنید. هنگامی که فیلد متنی پوشه فعال شد دکمه ی Alt+0160 را فشار دهید. با این کار یک کاراکتر مخفی ایجاد می شود. این کاراکتر عملکردی متفاوت با دکمه ی فاصله دارد و اگر تنها دکمه ی فاصله را فشار دهید نام فایل غیر قابل قبول خواهد بود.

انتخاب آیکون

  1. آیکون را تغییر دهید. روی پوشه راست کلیک کنید. اکنون باید پوشه نام مخفی داشته باشد. از منو گزینه ی Properties را انتخاب کنید, سپس زبانه ی Customize را انتخاب کنید, روی آیکون Change کلیک کنید. با این کار یک پنجره جدید با لیست آیکون هایی برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید. بین این آیکون ها بررسی کنید, چند آیکون مخفی مشاهده خواهید کرد. یک مدل آیکون مخفی را انتخاب کنید. اکنون پوشه ی شما نام و آیکون مخفی دارد و در Explorer قابل مشاهده نخواهد بود.

این پوشه در لیست پوشه ها فضایی را اشغال خواهد کرد و اگر کاربری موس را روی همه ی پوشه ها بکشد, این پوشه نیز انتخاب خواهد شد. هم چنین این پوشه برای کاربری که از طریق command line به درایو شما دسترسی دارد, قابل مشاهده خواهد بود.

 

منبع : نحوه محافظت از یک پوشه در ویندوز از طریق ایجاد یک پوشه ی مخفی

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز