به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.

 

ساماندهی

خانه » نحوه استفاده از ماژیک و پاک کن برای ویرایش PDF در  iPad

نحوه استفاده از ماژیک و پاک کن برای ویرایش PDF در  iPad

 

نحوه استفاده از ماژیک و پاک کن برای ویرایش PDF در  iPad

فایل های PDF برای حفظ فرمت اصلی یک سند بسیار عالی هستند، اما تلاش برای ویرایش آنها می تواند کمی دشوار باشد. حتی یک اقدام ساده مانند حذف صفحه می تواند برای شما  دشوار باشد، زیرا برنامه Free Reader Adobe هیچ ابزار ویرایشی ندارد. خوشبختانه، بسیاری از راه حل های رایگان وجود دارد که می توانید از آنها برای ویرایش صفحات PDF خود استفاده کنید. شما می توانید به کمک یک برنامه ی قدرتمند به نام PDFelement فایل های PDF خود را ویرایش کنید. شما می توانید این برنامه را از App Store دانلود کنید. شما می توانید در این برنامه وارد حساب را یگان خود شوید و در فایل PDF خود تغییرات ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم یک آموزش گام به گام و جامع را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه ی آن انجام این کار برای شما بسیار ساده شود. با ما همراه باشید.

دانلودحل :

آیکون Pen

  1. روی آیکون Pen ضربه بزنید. این اولین دکمه در بالای صفحه است. با این کار ابزار های زیادی در پایین صفحه نمایش داده می شود.
آیکون مداد

آیکون مداد

  1. روی آیکون شبیه به مداد ضربه بزنید و نگه دارید. این ابزار ماژیک است. روی این آیکون ضربه بزنید و نگه دارید تا بتوانید رنگ ماژیک را انتخاب کنید.
 نقطه ی رنگی

نقطه ی رنگی

  1. روی نقطه ی رنگی ضربه بزنید. این نقطه در سمت چپ صفحه قرار دارد. با این کار ۶ دایره ی رنگی دیگر نمایش داده می شود.

ضخامت خط

  1. ضخامت خط را تنظیم کنید. زیر شش نقطه ی رنگی در نوار, دو دکمه وجود دارد که ضخامت خط را تنظیم می کند. اگر این دکمه را به سمت راست بکشید, ضخامت خط بیش تر می شود و اگر این دکمه را به سمت چپ بکشید ضخامت کمتر می شود.

شفافیت خط

  1. شفافیت خط را تنظیم کنید. زیر دکمه ی قبلی یک دکمه وجود دارد که شفافیت خط را تنظیم می کند. اگر این دکمه را به سمت چپ بکشید خط کشیده شده بیشتر دیده می شود.

نقاشی کردن

  1. در فایل مورد نظر خود نقاشی بکشید.

آیکون Eraser

  1. روی آیکون Eraser ضربه بزنید. این آیکون شبیه یک پاک کن است. اگر می خواهید علامتی را که در سند با استفاده از ابزار پایین صفحه به وجود آورده اید پاک کنید باید روی این آیکون ضربه بزنید.

پاک کردن

  1. پاک کن مخصوص ماژیک هر خطی که با ماژیک کشیده شده است را پاک می کند.

منبع : نحوه استفاده از ماژیک و پاک کن برای ویرایش PDF در  iPad

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز