به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.

 

ساماندهی

خانه » معرفی باغ مینیاتوری مشهد

معرفی باغ مینیاتوری مشهد

آشنایی با باغ مینیاتوری مشهد

بوستان مینیاتوری مشهد، ایرانی کوچک است که می‌توان برجسته‌ترین آثار باستانی کشور عزیزمان را در آن دید. با کجارو همراه باشید تا گذری تصویری بر این پار ک داشته باشیم.

اولین بوستان مینیاتوری شرق کشور به مساحت ۸ هکتار با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان اعتبار در مشهد احداث شد. پارک مینیاتوری، ایرانی کوچک است و آثار باستانی از گوشه و کنار کشورمان در مقیاس کوچک در این پارک به نمایش درمی‌آید.

در این بوستان ۵۸ نماد فرهنگی، مذهبی و نقاط دیدنی شهرهای مختلف ایران به صورت مینیاتور شده در معرض دید عموم شهروندان قرار می‌گیرد که در هنگام افتتاح ۹ المان آن به بهره‌برداری رسید.

المان‌های تحت جمشید، آرامگاه فردوسی، پل خواجو، فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، آرامگاه عطار نیشابوری، راه‌آهن مشهد، روستای کندوان، باغ شاهزاده ماهان کرمان و سد کارون تا کنون رونمایی شده‌اند. از جمله امکانات این بوستان که می‌توان به تراس تماشا، زمین بازی کودکان با طراحی بازی‌های بومی و محلی، مسیر تردد قطار، فضای سبز و… اشاره کرد. در ادامه با هم تصاویری از این پارک زیبا را می‌بینیم.

معرفی باغ مینیاتوری مشهد

معرفی باغ مینیاتوری مشهد

معرفی باغ مینیاتوری مشهد

معرفی باغ مینیاتوری مشهد

آدرس
مشهد، بلوار الهیه، بولوار سجادیه، نبش سجادیه ۲۶

منبع:معرفی باغ مینیاتوری مشهد

معرفی باغ مینیاتوری مشهد

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز