به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.

 

ساماندهی

خانه » معرفی آبشار ایگل

معرفی آبشار ایگل

آبشار ایگل در دامنه شمال شرق قله توچال واقع شده و از ارتفاع ۲۰۰۰ متری تا ۲۳۰۰ متری دارای باغات متعددی است و چشم انداز زیبایی از دامنه شمال توچال و همچنین گردنه لوپهنه دارآباد دارد.

ایگل
ایگل از روستاهای رودبار قصران شهر اوشان است. در فاصله حدود ۲۵ کیلومتری شمال شرق تهران و ۴ کیلومتری غرب اوشان، روستای آباد و پر رونقی قرار دارد که ایگل نامیده می‌شود. به گفته اهالی، جمعیت ایگل در تابستان بالغ بر ۸۰۰ نفر است که در زمستان به کمتر از نصف تقلیل می‌یابد.

ارتفاع این روستا از سطح دریا حدود ۲هزار متر است. به روستای ایگِل، ایگُل هم می‌گویند.

درباره آبشار ایگل

برای دستیابی به این منطقه از جاده لواسان به سمت اوشان و نرسیده به آهار جاده فرعی است که به روستای ایگل منتهی می شود، روستایی با چشم اندازی زیبا و مناسب جهت گردشگری.
روستای ایگل در شمال شرقی قله توچال واقع شده و یکی از مسیرهای صعود به قله توچال هم محسوب می شود. برای دسترسی به آبشار از محل پارک خودرو، پیاده روی حدود ۲ ساعت در مسیری نسبتا هموار و کم شیب لازم است. دامنه کوههای این منطقه مملو از ریواس، تره کوهی و پونه است.

معرفی آبشار ایگل

معرفی آبشار ایگل

در مسیر رسیدن به آبشار ، رودخانه ای در جریان است که جهت آشامیدن مناسب است. در حوالی آبشار (۳۰۰ تا ۵۰۰ متری) قلوه سنگ هایی وجود دارد که در هنگام حرکت ممکن است جابه جا شوند و به افراد آسیب وارد نمایند. در ۱۰۰ متری آبشار نیز صخره های خطرناکی وجود دارد که برای عبور از آنها باید احتیاط لازم را نمود و در سمت دیگر آبشار امکان صخره نوردی نیز وجود دارد.

منبغ:معرفی آبشار ایگل

معرفی آبشار ایگل

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز