به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.

 

ساماندهی

خانه » متن رحلت امام و ۱۵ خرداد

متن رحلت امام و ۱۵ خرداد

 پیام تسلیت رحلت امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد

متن رحلت امام و ۱۵ خرداد

متن رحلت امام و ۱۵ خرداد قیام مردم مومن و مسلمان ایران در ۱۵ خرداد سال ۴۲ و همینطور ارتحال امام خمینی ره در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸, به این دو روز در تقویم مردم ایران جایگاه ویژه ای بخشیده است
یادآور قیامی مردمی و پر کشیدن رهبری دلسوز و شجاع از میان مردم و پیوستن به درگاه ابدیت

پیام تسلیت ارتحال امام خمینی

بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بر ملت شریف ایران و تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت باد.

۱۴ خرداد، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، گرامی داشته و با پاسدار آرمانهای والای بنیان گذار انقلاب و خون پاک شهدا باشیم و تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نمائیم.

پیام تسلیت رحلت امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد

در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد شاهد بیش از پیش به ثمر نشستن آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی با عبور از مرز های جغرافیای به عمق دلهای سایر آزادی خواهان جهان هستیم.بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند. امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است.

متن ۱۴ و ۱۵ خرداد

در ۱۵ خرداد سه عنصر وجود داشت. یکی عنصر مردم بود، یکی عنصر رهبر و امام بود و سومی عنصر انگیزه ی مذهبی و روح شهادت طلبی و فداکاری برای خدا بود. نطفه ی انقلاب ما با این سه عنصر بسته شد

متن ارتحال امام و ۱۵ خرداد

۱۵ خرداد؛ یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

متن پیام ۱۵ خرداد

در بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی جاودانه دارد. راهش مستدام و پر رهرو باد.

پیام تسلیت رحلت امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد

سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بر ملت شریف و متعهد ایران اسلامی تسلیت و تعزیت باد.

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.

متن رحلت امام و ۱۵ خرداد

قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

منبع:متن رحلت امام و ۱۵ خرداد

متن رحلت امام و ۱۵ خرداد

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز