به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم (خداوند)

 

ساماندهی

خانه » اخبار سینما » ماجرای دیدار ستاره موسیقی با رییس‌جمهور آمریکا در یک فیلم

ماجرای دیدار ستاره موسیقی با رییس‌جمهور آمریکا در یک فیلم

ماجرای دیدار ستاره موسیقی با رییس‌جمهور آمریکا در یک فیلم

فیلمr;”>
خبر اکران فیلم الویس و نیکسون در ماه ژوییه

STAR MUSIC

فیلم «الویس و نیکسون» قرار است در ماه ژوییه سال جاری در سینماهای آمریکا اکران شود.

بنابر گزارش ام بی فیلم به نقل از مهر، فیلم «الویس و نیکسون» به داستان دیدار اولیس پریسلی ستاره آمریکایی موسیقی راک اند رول با ریچارد نیسکون رییس جمهوری آمریکا در سال ۱۹۷۰ می پردازد. از این دیدار تاریخی تنها یک عکس بجا مانده که پر بیننده ترین مدرک در آرشیو ملی آمریکا بشمار می آید. این فیلم به جزییات دیدار این دو پرداخته است.

کوین اسپِیسی که نقش ریچارد نیکسون را بازی کرده از تجربه اش در این فیلم چنین می گوید: «دیدار بین الویس و نیکسون در سال ۱۹۷۰ رخ داد، یعنی پیش از رسوایی واترگیت. بنابراین بازی در نقش نیکسون که هنوز وارد این ماجراها نشده بود جالب بود. از سوی دیگر، این دیدار خیلی خصوصی بود. بازی در این نقش که نیکسون در وضعیت یک دیدار رسمی ولی در عین حال صمیمی قرار داشت نیز جذاب بود.»

مایکل شانون نیز که نقش الویس پریسلی را بازی کرده می گوید: «بی شک نقش پر چالشی بود. منظورم این است که هیچکس نمی تواند الویس باشد. تنها یک الویس وجود دارد. با این حال گمان می کنم داستان ارزش بازگو کردن را داشت و این کاری بود که من کردم.»

الویس پریسلی در بیست و یکم دسامبر سال ۱۹۷۰ شخصا نامه ای را به کاخ سفید می برد و از شخص رییس جمهوری تقاضای دیدار می کند. وی در این دیدار از ریچارد نیکسون می خواهد تا به او سمت مأمور مخفی ادارهٔ فدرال مبارزه با مواد مخدر را اعطا کند.

لیزا جانسون کارگردان این فیلم می گوید: «این فیلم نیکسون را نشان می دهد که نمی داند چرا باید با الویس دیدار کند. من خیلی از این داستان خوشم می آمد. این داستان تفاوت نوع رابطه میان سیاست و سرگرمی را در گذشته و حال نشان می دهد.»

فیلم «الویس و نیکسون» شوخ طبعی، کمدی و واقعیت را در هم آمیخته است.


منبع : cinemabox.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز