به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » قرص آملوپرس چیست؟

قرص آملوپرس چیست؟

قرص آملوپرس چیست؟

قرص آملوپرس (آملودیپین) ۵ میلی گرم

نام تجاری : آملوپرس ۵

نام کلی: آملودیپین بیسیلت

نوع : قرص

تعداد در بسته: ۱۵ قرص

آملوپرس ۵ چیست؟

آملوپرس ۵ به آرامش بیشتر و گشاد شدن عروق خونی کمک می کند و جریان خون را بهبود می بخشد. ترکیبات فعال آملودیپین بسیلیت متعلق به رده دارویی است که مسدود کننده کانال کلسیم نامیده می شود. این دارو را بایستی همراه با ورزش و رژیم غذایی مناسب مصرف کرد تا برای درد قفسه سینه (آنژین) و فشار خون بالا موثر بیفتد. کاهش فشار خون می تواند از حملات قلبی، سکته مغزی و مشکلات کلیوی جلوگیری کند.

آملوپرس ۵ چگونه استفاده می شود؟
آملوپرس ۵ معمولا به صورت خوراکی، یک بار در روز و تحت نظر پزشک مصرف می شود. قرص را می توان با غذا یا بدون غذا مصرف کرد اما باید با یک لیوان پر از آب خورده شود. میزان مصرف دوز آن را با پزشک در میان بگذارید و درمان آن بستگی به وضعیت بیمار دارد. حتی اگر احساس بهبودی کردید و همین طور علایم فشار خون بالا را هم نداشتید باز هم مصرف داروی خود را قطع نکنید.

عوارض جانبی آملوپرس

آملوپرس ۵ ممکن است عوارض جانبی ناخواسته داشته باشد:

خستگی

سبکی سر

به طور ناگهانی به هیجان آمدن

درد معده

خواب آلودگی

سردرد

سرگیجه

با یک دکتر بلافاصله تماس بگیرید و اثرات جانبی را در میان بگذارید و اگر با اثرات شدیدتر زیر روبرو شدید به اورژانس مراجعه کنید:

تورم دست و پا یا مچ پا

تغیرات ذهنی یا خلق و خوی

ورم

ضعف کردن

ضربان قلب نامنظم

درد شدید، بیشتر در قفسه سینه

هشدار
اگر از آلرژی رنج می برید بلافاصله به نزدیک ترین اورژانس محل زندگی خود مراجعه کنید. علائم معمولا با با چنین واکنش هایی همراه است: تنگی نفس یا بلع، تنگی قفسه سینه، تورم، خارش پوست و کهیر.

آملوپرس۵ همیشه برای همه بیماران مناسب نیست. همیشه قبل از استفاده به مراقبت های بهداشتی ارائه شده این دارو توجه کنید اگر شما باردار هستید، به نوزاد شیر می دهید، قصد بارداری دارید، استفاده همزمان با داروی دیگری (بانسخه یا بدون نسخه)، استفاده همزمان با هر گونه محصولات گیاهی و یا مکمل، و یا اگر شما هرگونه آلرژی یا سایر مشکلات سلامتی دارید باید با پزشک مشورت کنید.

دوز مناسب و نسخه تجویز شده معمولا به بیمار بستگی دارد و بیمار باید تحت درمان باشد. دوز خود را بدون تجویز پزشک تغییر ندهید. این محصول فقط با دستور پزشک و نسخه استفاده می شود.

منبع:قرص آملوپرس چیست؟

قرص آملوپرس چیست؟

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز