به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.

 

ساماندهی

خانه » قرص آلفن ایکس ال برای چیست؟

قرص آلفن ایکس ال برای چیست؟

ممکن است نام قرص آلفن ایکس ال را بسیار شنیده باشید ولی ندانید که قرص آلفن ایکس ال برای چیست؟ همانطور که می دانید قرص های مختلف با دزهای مختلف برای تسکین درد وجود دارد که بعضی از این قرص ها نمی توانند دردهای شدید را تسکین دهند. قرص آلفن ایکس ال از همان قرص هایی است که برای تسکین درد های شدید استفاده می شود. در این مقاله همه چیز درباره قرص آلفن ایکس ال را می خوانید.

قرص آلفن ایکس ال برای درمان چیست؟

قرص آلفن ایکس ال برای چیست؟

قرص آلفن ایکس ال ۱۰۰ به عنوان یک ضد درد قوی شناخته می شود و در رفع درد ناشی از دیسک کمر بسیار کاربرد دارد. همچنین برای درمان دردهایی مانند سردرد، درد های دوران قاعدگی به کار می رود و درد های بعد از جراحی بویژه زایمان نیز با این دارو تسکین می یابد. در ادامه این مطلب با نحوه صحیح مصرفاین دارو, تداخل هایی دارویی و عوارض جانبی آن آشنا می شوید.

همانطور که گفته شد عمده موارد تجویز قرص آلفن ایکس ال ۱۰۰ برای تسکین درد وکاهش طب است. همچنین این دارو به عنوان ضد التهاب قوی برای کاهش دردهای مفصلی, خشکی و تورممفاصل, بیماری رمانتیسم و نقرس کاربرد دارد.
نحوه مصرف قرص آلفن ایکس ال ۱۰۰

این دارو به طور کامل جذب بدن شده و از راه ادرار دفع می شود. قرص آلفن ایکس ال را بهتر است که بعد از غذا به همراه آب فراوان و یا یک لیوان شیر میل کنید. همچنین بعد از مصرف این قرص تا نیم ساعت از درازکشیدن خودداری کنید.

عوارض جانبی قرص آلفن ایکس ال

هر دارویی در کنار فواید درمانی, مضراتی را نیز برای بدن دارد. از شایعترین عوارض قرص آلفن ایکس ال ۱۰۰ می توان به احساس سرگیجه, سردرد, تحریک پذیری, حالت تهوع و استفراغ, خواب آلودگی, ناراحتی هایگوارشی مانند درد معده, یبوست, اسهال, حالت تهوع و استفراغ اشاره کرد. اما در مواردی خوردن این داروعوارض شدیدی مانند اختلال در تنفس, خارش غیر طبیعی پوست و ناراحتی های پوستی, تغییر رنگ پوست, ورم دست و پا, تب شدید, زرد شدن چشم, وزوز گوش, مشاهده خون در ادرار, اسهال و استفراغ خونی را نیز در پی داشته باشد. در صورت مشاهده هر کدام از موارد گفته شده حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

قرص آلفن ایکس ال برای چیست؟

تداخل دارویی

مصرف همزمان قرص آلفن ایکس ال ۱۰۰ با بعضی دارو ها از جمله داروهایی مانند مهارکننده های آنزیمتبدیل کننده آنژیوتانسین ممکن است مشکلاتی را برای بعضی اندام های بدن بوجود آورد به عنوان نمونه ممکن است سبب شود تا تاثیر این داروها بر روی کنترل فشار خون کم شده و خطر بروز نارسایی ها کلیویرا در پی داشته باشد. همچنین مصرف همزمان داروی آلفن ایکس ال ۱۰۰ با داروهای ضد میکروبی باعث بروزتشنج می شود.
نکات قابل توصیه

افرادی که سالمند هستند و همچنین کودکان نباید از این دارو استفاده کنند. مصرف این دارو در کودکان زیر ۱۳ سال ممکن است باعث فلج عضلانی شود.

منبع:قرص آلفن ایکس ال برای چیست؟

قرص آلفن ایکس ال برای چیست؟

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز