به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » فوایدآمپول خوراکی بایوتن

فوایدآمپول خوراکی بایوتن

مزایای مصرف آمپول خوراکی بایوتون

فوایدآمپول خوراکی بایوتن

آمپول خوراکی بایوتون یکی از مکملهای تقویتی است که به صورت طبیعی از عسل و بر پایه مواد اولیه گیاهی و سالم ساخته شده است. ترکیب اولیه بیوتون حاوی عسل ، روغن جوانه گندم ، عصاره گرده گل و رویال ژلی بوده که هریک فواید و خواص منحصر به فردی در بهبود عملکرد ذهنی ، افزایش تمرکز و میل جنسی و شادابی و طراوت پوست دارد. آمپول خوراکی بایوتون حاوی ۳۰۰ میلی گرم رویال ژلی، ۷۵۰ میلی گرم روغن جوانه گندم، ۳۰۰۰ میلی گرم عصاره گرده گل (پولن) و ۵۰۰۰ میلی گرم عسل می باشد که برای بهبود عملکرد ذهنی و افزایش تمرکز، افزایش سیستم ایمنی بدن و میل جنسی، شادابی و طراوت پوست موثر می باشد.

ویژگی های آمپول خوراکی بایوتون
جلوگیری از پیری و بازسازی کننده پوست
آنتی اکسیدانی بسیار قوی و محافظت DNA در برابر اثرات مخرب اکسیدان ها
افزایش حافظه و قدرت یادگیری
تنظیم فشار خون و کمک به درمان کم خونی
خواص ترکیبات بکار رفته در آمپول خوراکی بایوتون
روغن جوانه گندم

این روغن غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین E , A و D و همچنین سرشار از پروتئین و لسیتین می باشد. با بهبود جریان خون باعث سلامت پوست شده و با پیری آن مبارزه می کند. در ضمن با مواد مغذی مختلف موجود سیستم ایمنی و عصبی را بهبود می بخشد.

عصاره گرده گل

همه گیاهان گلدار برای تولید مثل خود گرده را تولید می کنند و مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه زندگی در گرده موجود است. گرده ها حاوی پروتئینها، اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب، مواد معدنی، ویتامین ها و فیتو استرولها هستند که تاثیرات مفیدی بر سلامت انسان دارد. این مواد کمک می کنند تا کمبودهای تغذیه ای تصحیح شده و ترکیب کاملی از مواد مغذی به تمامی اندامهای بدن برسد و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را مقاوم و موجب جلوگیری از عفونت شده، و همچنین موجب تعادل سوخت ساز بدن می شود.

عسل

عسل به لحاظ داشتن برخی مواد تخمیری در تبادلات غذایی و کمک به هضم غذا بالاترین مرتبه را در میان غذاها دارد، از این دسته مواد می‌توان به آمیلاز، اینورتاز، کاتالاز و پراکسیداز اشاره کرد. عسل حاوی انواع ویتامینها و املاح و هم چنین دارای انواع پروتئین، اسیدهای آمینه، اسیدهای آلی مثل اسید فرمیک و مشتقات کلروفیل و مقداری آنزیم و رایحه‌های معطر است.امروزه از عسل برای درمان سرفه، تقویت حافظه، درمان زخم‌ها، از بین بردن باکتری‌های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک‌ها و بهبود درماتیت صبوره و شوره سر استفاده می‌شود.

ریزمغذی های موجود در آمپول خوراکی بایوتون
۲۹ اسید آمینه که ۱۰ عدد از آنها جزو اسیدهای ضروری هستند.
مجموعه کاملی از ویتامین های گروه B و ویتامین های A, C, E
انواع مواد معدنی نظیر کلسیم، آهن، زینک، پتاسیم، سدیم، مس، منگنز
حاوی استیل کولین و گاما گلوبولین و کلاژن
لسیتین در این محصول به عنوان یک منبع بسیار مهم فسفولیپیدها از جمله فسفاتیدیل کولین، فسفاتیدیل سرین و فسفاتیدیل اینوزیتول می باشد که عمده ترین مواد سازنده غشای سلول ها می باشد.

روش مصرف آمپول خوراکی بایوتون
افراد بالای ۱۵ سال روزانه از یک تا سه آمپول بایوتون
آمپول بایوتون را از محل مشخص شده شکسته و محتویات آن میل شود

تعریف رویال ژلی و خواص فیزیکی و درمانی آن
از لحاظ شیمایی ژل رویال بسیار پیچیده و غنی از پروتئین است و ۸ آمینواسید ضروری، اسیدهای چرب مهم ، قندها، استرولها و ترکیبات فسفری مانند استیل کولین را شامل می¬‌شود. استیل کولین یکی از نوروترانسمیترهای مهم است و کمبود آن در آلزایمر نقش مهمی دارد. همچنین شامل گاما گلبولین است که محرک سیستم ایمنی می‌¬باشد. ترکیب کلی ژل ‌رویال شامل ۶۷% آب ، ۵/۱۲ % پروتئین خالص، ۱۱% قند ساده و ۵% اسیدهای چرب می‌¬شود. همچنین شامل ویتامین‌ها، املاح ، چند آنزیم ، ترکیبات آنتی باکتریال و آنتی بیوتیک می¬‌باشد.
عسل مهمترین محصول زنبور عسل است که توسط زنبورهای کارگر تولید می شود.اما فعالیت زنبورهای کارگر منحصر به تولید عسل نبوده و محصولاتی همچون ژل رویال و موم را نیز تولید می کنند.به ژل رویال (royal jelly) شاه انگبین، شیر زنبور عسل، شهد شاهانه و غذای ملکه هم می گویند. این ماده بسیار مغذی و نیرو بخش است. در واقع به عنوان غنی ترین ماده مغذی بیولوژیک شناخته شده و از گذشته های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده می شده و اکنون نیز در کشورهای پیشرفته جهان استفاده طبی از آن بر پایه تحقیقات دانشمندان در دانشگاه ها و موسسه های تحقیقاتی معتبر رایج است.

تولید ژل رویال
ژل رویال مایعی غلیظ، شیری رنگ وبسیار مغذی از ترشحات زنبور عسل است که توسط غدد hypopharyngeal و mandibular موجود در سر زنبوران کارگر جوان ترشح می شود و به عنوان غذا برای زنبورهای کارگر و ماده مغذی جهت ملکه زنبورها استفاده می‌شود. در واقع ملکه زنبورها، ملکه به دنیا نمی آیند، بلکه به خاطر نوع تغذیه‌اش که از ژل رویال می باشد به ملکه تبدیل می شود. لاروی که قرار است تبدیل به ملکه شود فقط از ژل رویال و به مقدار زیاد برای ۴ روز اول زندگی اش تغذیه می شود و این تغذیه سریع باعث رشد ناگهانی مورفولوژی ملکه می شود که شامل تخمدان¬‌های کاملا رشد کرده برای تخمک‌گذاری می‌باشد. ملکه ۴۲% بزرگتر ،۶۰% سنگین تر از زنبوران کارگر است. ملکه ها ۴۰ بار بیشتر از زنبوران کارگر عمر می کنند. ملکه زنبور عسل به واسطه استفاده از این ماده مغذی حدود ۵ تا ۶ سال عمر می کند در حالی که زنبور های کارگر در فصول فعالیت خود (بهار و تابستان) حدودا در کمتر از ۱۴ تا ۲۴ روز از فعالیت خود میمیرند. این آمار محققان را به این نتیجه رساند که طول عمر بالای ملکه تنها به نوع تغذیه او وابسته است. بسیار واضح است که رویال ژلی شامل مواد مقوی است که به طور مستقیم با حیات ملکه زنبور عسل مرتبط است. ملکه می¬‌تواند روزی ۲۰۰۰ تخم بگذارد که این خود نشان دهنده¬‌ قدرت تولید مثل بالای ملکه است.

ژل رویال ماده ای است ژلاتینی سفید مایل به زرد روشن ،کلوئیدی و چسبناک با بوی خاص که هنگام حل شدن کمی کف تولید می کند و PH آن اسیدی می باشد.

تجزیه شیمیایی ژل رویال حضور مواد زیر را در آن اثبات کرده است:

آب (بیشترین مقدار)
کلاژن
کربوهیدرات
پروتئین (قسمت عمده آن آلبومین و گلبولین است)
اسید های آمینه ضروری که ۱۰ نوع آن در این ژل موجود است.
از جمله اسید های چرب غیر اشباع موجود در آن می توان به ۱- هیدروکسی ۲ – دکنوئیک اسید (HAD10) اشاره نمود که تنها درطبیعت در ژل رویال دیده شده و خواص اعجاب انگیزی را در بر دارد.
استیل کولین
مواد معدنی همچون کلسیم، آهن، سیلیسیوم، فسفر
ویتامین های گروه B9,B12,B1,B2,B3,B5,B6,B7,B8,A,C,E.
شرح خواص درمانی ژل رویال
مطالعات وسیعی از سال ۱۸۳۵ میلادی بر روی این ماده اعجاب انگیز صورت گرفته و خواص درمانی متعدد آن را به اثبات رسیده است که به برخی از آنها اشاره می شود:

میکروب کشی

ژل رویال به دلیل داشتن اسید چرب غیر اشباع (HAD10) ضد باکتری های استافیلوکوکوس اورئوس، اشرشیاکلی، سالمونلا تیفی (عامل حصبه) عمل می کند. همانطور در درمان عفونت های ویروسی که مجاری تنفسی را درگیر می کند موثر است. در ژل رویال پروتئین قوی میکروب کشی بنام (Riyalisin) وجود دارد که اثر قوی بر ضد باکتری های گرم مثبت دارد.

جلوگیری از آلزایمر

در هر گرم ژل رویال یک میلی گرم استیل کولین وجود دارد. استیل کولین ماده مورد نیاز در انتقال پیام های عصبی در بدن انسان است. این ماده در درمان و جلوگیری از آلزایمر، رعشه و فراموشی بسیار موثر است و با آن میتوان فعالیت های فکری را افزایش داد.

جلوگیری از فشار خون

استیل کولین باعث گشاد شدن رگ های خونی نیز شده و موجب کاهش فشار خون در افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند می گردد.

جلوگیری از تصلب شرائین

سخت شدن سرخرگهای قلب که با افزایش سن و افزایش کلسترول خون در بدن انسان ایجاد می شود و (HAD10) موجود در ژل رویال با کاهش ذخیره کلسترول در دیواره سرخرگ باعث کاهش فشار خون می گردد بنابراین از تصلب شرائین پیشگیری می کند.

جوانی و شادابی پوست و ضد پیری

کلاژن، لسیتین، تیامین و ویتامین های A,C,D,Eموجود در ژل رویال برای پوست بسیار مفید است.کلاژن، موجب اتصال بافت به یکدیگر شده و از چروک خوردن پوست جلوگیری می کند. همچنین طول عمر سلولها را نیز افزایش میدهد ضمنا اثر ضد التهابی ژل رویال در روند بهبود زخمهای پوستی نیز موثر است.

ضد سرطان

ماده (HAD10) به ژل رویال خاصیت ضد سرطانی بخشیده است. همچنین از طریق خاصیت ضد فعالیت استروژن، این ژل مانع رشد سلولهای سرطانی در سرطان پستان میشود. این ماده می تواند سلول های ایمنی را وادار به تولید مواد و عوامل ضد تومور در بدن کند. از جمله این مواد می توان به عامل نکروز دهنده تومور و اینترفرون گاما اشاره کرد. در مشاهدات آزمایشگاهی افزایش مواد فوق در کشت سلول همراه با ژل رویال تایید شده است.این ماده بسیار مغذی، تاثیر خوبی بر بهبود بیماران سرطانی بعد از پرتو درمانی و شیمی درمانی دارد و باعث افزایش سرعت تولید گلبولهای سفید (WBC) در خون می شود.

بر اساس مشاهدات و تحقیقاتی که تاکنون به دست آمده و همچنین با عنایت به نظر گذشتگان ما در طب سنتی ژل رویال می تواند در تمامی سنین مصرف شود و به عنوان مکمل غذایی مناسب در رژیم غذایی قرار گیرد. البته این ماده اعجاب انگیز به دلیل خواص فوق العاده اش برای افراد بالای ۵۰ سالگی به طور خاص توصیه می شود.

اثرات شناخته شده ژل رویال
بطور سنتی به عنوان طولانی کننده جوانی و بهبود دهنده زیبایی پوست شناخته شده است. شواهد نشان می¬دهد که این ماده انرژی را افزایش داده، اضطراب، کمبود خواب، بالا و پایین بودن خلق، کمبود حافظه را کاهش داده و باعث قویتر شدن سیستم ایمنی می‌شود. تحقیقات انجام شده در نیویورک نشان می دهد که ژل رویال شامل ترکیبات محرک غدد درمان کننده سیستم تولید مثل هم در زنان و هم در مردان می شود و مانند یک هورمون طبیعی عمل می کند. مطالعات دیگر بیانگر آن است که، مرغها و خوکها بعد از تغذیه با ژل رویال بیشتر رشد کردند و زندگی طولانی تری داشتند و تولید مثل و قدرت ( جنسی ) بیشتری پیدا کردند.این ماده غنی از اسیدهای نوکلئیک (RNA,DNA) است همچنین غنی از ژلاتین است که از پیش سازهای کلاژن می باشد. کلاژن ماده ضد پیری است که پوست را صاف و جوان نگه می‌ دارد.

هشدار مصرف آمپول خوراکی بایوتون
آمپول خوراکی بایوتون غیر قابل تزریق است.
آمپول خوراکی بایوتون با احتیاط مصرف شود.
در کودکان، زنان باردار و شیرده آمپول خوراکی بایوتون با احتیاط مصرف شود.
در افراد با سابقه آلرژی یا آسم آمپول خوراکی بایوتون با احتیاط مصرف شود.
در افراد مبتلا به التهابات پوستی (درماتیت) آمپول خوراکی بایوتون با احتیاط مصرف شود.
به دلیل اینکه رویال ژلی فشار خون را کاهش می دهد مصرف آن در افراد با فشار خون پایین ممکن است سبب افت شدید فشارخون شود. از این رو در این افراد با احتیاط مصرف شود.
مصرف رویال ژلی با وارفارین می تواند سبب افزایش غلظت خونی وارفارین و افزایش خطر خونریزی شود. در این افراد با احتیاط مصرف شوند.

شرایط نگهداری آمپول خوراکی بایوتون
آمپول خوراکی بایوتون در دمای ۱۵-۳۰ درجه سانتی گراد و در ظرف کاملا سربسته نگهداری شود.
آمپول خوراکی بایوتون دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

منبع:فوایدآمپول خوراکی بایوتن

فوایدآمپول خوراکی بایوتن

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز