به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » طرز تهیه ی نان بادامی Nutella

طرز تهیه ی نان بادامی Nutella

 

طرز تهیه ی نان بادامی Nutella

 

نان بادامی یک شیرینی فرانسوی است که از آرد بادام درست می شود و در اشکال, سایز ها و طعم های مختلف پخته می شود. این شیرینی را می توانید با چای, قهوه و حتی به تنهایی مصرف کنید و از طعم آن لذت ببرید. این شیرینی از دو لایه ی بیرونی و یک قسمت درونی تشکیل شده است. لایه ی بیرونی این شیرینی ها کمی ترد است اما مواد درون آن نرم می باشد. اکثر مردم عقیده دارند درست کردن این شیرینی کار بسیار سختی است اما اگر طبق مراحل زیر پیش بروید و از Nutella نیز استفاده کنید, کار برای شما راحتتر خواهد بود. این طرز پخت برای تهیه ی حدود ۴۵-۵۰ نان بادامی Nutella می باشد.

نان بادامی Nutella

 

مواد لازم :

برای لایه ی بیرونی:

۱۲۰ گرم آرد بادام

۲۴۰ گرم شکر قنادی

۱۵۰ گرم سفیده ی تخم مرغ  ( در دمای اتاق )

۸/۱ قاشق چای خوری نمک

۸۰ گرم شکر سفید

۶ قاشق چای خوری پودر کاکائو

 

برای لایه ی درونی:

۱۲۰ گرم شکلات شیری

۶۰ گرم خامه

۴ قاشق غذا خوری Nutella

 

مرحله ی اول : تهیه ی لایه ی بیرونی شیرینی

 

  1. مواد لازم را آماده کنید. به لیست نگاه کنید و دقت کنید که همه ی مواد را دقیقا به اندازه ای که مشخص شده است, آماده کنید.

اگر دقیقا مواد را به اندازه ی لازم آماده نکنید, در نهایت شیرینی شما خوش طعم نخواهد شد.

۲٫ مواد خشک را با هم مخلوط کنید. ابتدا ۱۲۰ گرم آرد بادام, ۲۴۰ گرم شکر قنادی و ۶ قاشق چای خوری پودر کاکائو را با هم مخلوط کنید. می توانید این کار را با همزن برقی و یا چنگال انجام دهید. همه ی مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید.

  1. سفیده ی تخم مرغ را هم بزنید. این یکی از مهم ترین مراحل درست کردن این شیرینی است. اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید در نهایت ممکن است در لایه ی بیرونی شیرینی حباب های تو خالی ایجاد شود. بهتر است برای این کار از همزن برقی استفاده کنید زیرا این مرحله کمی زمان بر است. ۱۵۰ گرم سفیده ی تخم مرغ را همراه با ۸/۱ قاشق چای خوری نمک و ۸۰ گرم شکر سفید به خوبی مخلوط کنید. ابتدا سرعت همزن را روی متوسط تنظیم کنید و به مدت ۲ الی ۳ دقیقه هم بزنید سپس سرعت را بالا ببرید و به مدت ۶ دقیقه هم بزنید تا سفیده کاملا آماده شود. اگر بعد از خاموش کردن همزن شکل قاشقک آن روی سفیده های تخم مرغ نمایان شد, به این معناست که سفیده ی شما آماده شده است.

۴٫ مواد خشک را به سفیده ی تخم مرغ اضافه کنید. بهتر است قبل از اضافه کردن مواد خشک آنها را الک کنید تا از دانه دانه شدن بافت شیرینی جلوگیری شود.

  1. مواد خشک را اضافه کنید. با استفاده از یک قاشق مواد خشک را به سفیده ی تخم مرغ اضافه کنید. برای هم زدن باید مواد را از پایین به بالا مخلوط کنیم. این کار را تا زمانی انجام دهید که همه ی مواد خشک به خوبی با سفیده ی تخم مرغ ترکیب شده باشند.
  2. مواد را داخل کیسه ی پلاستیکی مخصوص بریزید و فر را گرم کنید. فر را به به دمای ۳۰۰ درجه فارنهایت (۱۴۹ درجه سانتیگراد) برسانید و سینی فر را در آن قرار دهید. یک لایه کاغذ روغنی نیز روی سینی قرار دهید. برای ریختن مواد روی کاغذ روغنی می توانید از پلاستیک زیپی نیز استفاده کنید. مواد را درون پلاستیک قرار دهید و یک گوشه ی پلاستیک را به اندازه ی ½ سانتی متر برش دهید.
  3. مواد را روی کاغذ روغنی بریزید. کیسه را در موقعیت مناسب ثابت نگه دارید, کمی فشار دهید تا به مقدار کافی مواد از آن خارج شود, سپس کیسه را کمی پایین بیاورید و از شیرینی خارج کنید. به این ترتیب مواد بیرون نخواهد ریخت. بین هر شیرینی ۲ سانتی متر فضای خالی در نظر بگیرید.
  4. کمی صبر کنید تا خمیر پخش شود و شکل شیرینی را به خود بگیرد.

۹٫ شیرینی را بپزید. شیرینی ها را به مدت ۱۲ دقیقه درون فر قرار دهید تا پخته شوند. بعد از اینکه شیرینی ها پخته شدند, صبر کنید تا کاملا سرد شوند سپس مواد درون شیرینی را اضافه کنید.

 

 

مرحله دوم : تهیه ی مواد درون شیرینی

  1. مواد درون لیست را به اندازه ی لازم آماده کنید.
  2. مواد را درون کاسه بریزید. ۱۲۰ گرم شکلات شیری و ۶۰ گرم خامه را درون کاسه بریزید.
  3. شکلات را ذوب کنید. مواد را به مدت ۲۰ ثانیه درون ماکروویو قرار دهید و با هم مخلوط کنید. این کار را ۴ تا ۵ بار انجام دهید تا شکلات کاملا ذوب شود و با خامه ترکیب شود.

۴٫ Nutella را اضافه کنید. هنگامی که شکلات و خامه کاملا با هم مخلوط شدند, ۴ قاشق غذاخوری Nutella را اضافه کنید و هم بزنید.

  1. مواد را به مدت ۱۰ دقیقه درون یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.

۶٫ بعد از این مدت مواد را از یخچال خارج کنید.

 

مرحله سوم : درست کردن نان بادامی Nutella

 

  1. مواد شکلاتی را درون کیسه مخصوص بریزید و گوشه ای از آن را به اندازه ی ۱ سانتی متر برش دهید. شما باید این مواد را بین دو لایه ی بیرونی شیرینی قرار دهید.
  2. مواد شکلاتی را روی یک لایه ی شیرینی بریزید. دو لایه ی شیرینی را که تقریبا یک اندازه هستند انتخاب کنید, روی یک طرف آن شکلات بریزید و لایه ی دوم را روی آن قرار دهید. این مرحله را برای بقیه ی شیرینی ها نیز انجام دهید.
  3. از طعم فوق العاده ی این شیرینی لذت ببرید. این شیرینی را می توانید با چای, قهوه و حتی به تنهایی مصرف کنید.

 

منبع : طرز تهیه ی نان بادامی Nutella

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز