به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
سعادت عادت است آنرا پرورش دهید.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » طرز تهیه دسر مگنولیا

طرز تهیه دسر مگنولیا

دسر مگنولیا یک دسر خوشمزه و مجلسی است که با کمترین هزینه میتوان آن را درست کرد، طرز تهیه و مواد این دسر خوشمزه تقریبا شبیه دسر پان اسپانیاست فقط با این تفاوت که دسر پان اسپانیا یک دسر شکلاتی است ولی مگنولیا کاراملی است و برخلاف پان اسپانیا یک لایه گردو هم دارد.

تعداد : ۵ نفر – زمان آماده سازی : ۳۰ دقیقه – سطح دشواری : آسان

مواد لازم برای تهیه دسر مگنولیا:

شیر : ۳ لیوان
شکر : نصف لیوان
آرد گندم سفید : ۳ قاشق غذا خوری
زرده تخم مرغ : ۱ عدد
نشاسته ذرت : ۳ قاشق غذا خوری
موز : ۲ عدد
بیسکویت پتی بور یا هر نوع بیسکویت ساده دیگر : یک بسته
گردو : ۵ عدد
وانیل : نصف قاشق چای خوری

طرز تهیه دسر مگنولیا :

طرز تهیه دسر مگنولیا

آرد را داخل یک ماهیتابه به مدت یک دقیقه روی حرارت خیلی ملایم و کم تفت می دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود، باید مواظب باشیم که رنگ آرد تغییر نکند.
شیر را داخل یک قابلمه تمیز می ریزیم و روی حرارت ملایم می گذاریم تا به مدت ۲ دقیقه کمی گرم شود سپس شکر را اضافه می کنیم و مدام هم می زنیم تا شکر کاملا در شیر مخلوط شود، بعد نشاسته را اضافه می کنیم و تند تند هم می زنیم تا نشاسته گلوله نشود و کامل مخلوط شود. حالا آرد را در سه مرحله اضافه می کنیم، به طوری که همزمان با اضافه کردن آرد با دست دیگر مدام هم بزنیم تا گلوله گلوله نشود و صاف و یکدست شود. مدام مواد را روی حرارت ملایم هم میزنیم تا تقریبا به غلظت فرنی برسد و بعد از چند جوش کوچک زیر قابلمه را خاموش میکنیم تا خنک شود.
در یک ظرف زرده تخم مرغ را همراه با وانیل با چنگال مخلوط می کنیم و آرام آرام به مواد اضافه می کنیم. همچنان به هم زدن ادامه می دهیم. یعنی با یک دست تخم مرغ را اضافه می کنیم و با دست دیگر تند تند هم می زنیم تا تخم مرغ کامل حل شود و نبندد. دوباره زیر قابلمه را روشن می کنیم و به مدت۱ دقیقه هم میزنیم.
خامه را داخل یک ظرف تمیز به مدت ۱۰ دقیقه می گذاریم تا با دمای محیط کمی از حالت انجماد دربیاید. سپس به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه با همزن برقی هم می زنیم تا خامه کامل فرم بگیرد و به مواد داخل قابلمه اضافه می کنیم. به مدت ۳ دقیقه با همزن هم می زنیم.
بیسکویت ها را داخل غذا ساز ریخته تا خرد شوند اگر هم غذاساز نداشتید آنها را داخل نایلون فریزر بریزید و با گوشت کوب کامل خرد کنید. گردو ها را با دست ریز خرد کنید و موزها را دایره ای شکل برش دهید.

طرز تهیه دسر مگنولیا

وقتی همه مواد آماده شد :

کمی از مواد را داخل ظرف دلخواه میریزیم، سپس یک لایه بیسکوست روی آن می ریزیم و یک لایه موز و لایه دیگر گردوها را می زیریم، سپس با کمی از مواد روی آن را می پوشانیم. این کار را تکرار کنید تا ظرف پر شود. لایه آخر را با مواد می پوشانیم.
روی آن را با بیسکویت یا شکلات خورد شده، موز یا میوه های فصلی دیگر تزئین کنید.
به مدت تقریبا ۷ ساعت در یخچال بگذارید تا آماده شود.

نکته :

به جای موز می توانید از توت فرنگی نیز استفاده کنید.
میتوان بیسکویت ها را خرد نکرد و یکی یکی روی مواد گذاشت.
دسر مگنولیا مانند دسر پان اسپانیا هر چه بیشتر در یخچال بماند خوشمزه تر میشود.

منبع:طرز تهیه دسر مگنولیا 

طرز تهیه دسر مگنولیا

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز