به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » شرح و معرفی سه مارکت اندروید بازار مایکت و گوگل پلی

شرح و معرفی سه مارکت اندروید بازار مایکت و گوگل پلی

سه مارکت اندرویدی که همه به آن اطمینان دارند و برای دانلود بازی ها و نرم افزارهای خود از آنهادانلود کنند نخست بازار دوم مایکت سوم گوگل پلی در میان کاربران ایرانی است.
با دانلود مارکت های اندروید مایکت ، بازار و گوگل پلی
بازار یکی از بهترین فروشگاه های مجازی اندروید است که سالهاست مورد اعتماد بسیاری از مردم ایران قرار گرفته است.
تنها با یک بار دانلود اپلیکیشن بازار دیگر نیازی به جستجو در فضای اینترنت برای دانلود بازی و برنامه احساس نخواهد شد. سازندگان بازار تمامی برنامه ها و بازی ها را در دسته بندی های جداگانه مربوط به هر برنامه قرار داده‌اند
در نرم‌افزار بازار می توانید نظرات سایر کاربران در خصوص برنامه و یا بازی را که می خواهید دانلود کنید را مشاهده کرده و با آگاهی بیشتری اقدام به گزینه مورد نظر خود کنید.

یکی دیگر از مارکت های اندروید ایرانی میلیون ها بار بر روی پلت فرم های اندروید دانلود شده است مارکت مایکت است. در مایکت نیز همچون بازار می توانید اقلام مختلف را در دسته بندی های جداگانه مربوط به خود مشاهده کنید راحت تر بتوانید گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.
مایکت با بروزرسانی های به موقع خود موجب می شود که تمامی برنامه های نصب شده بر روی گوشی شما همه موارد بروز و آپدیت باشند.
فروشگاه اندرویدی که در سرتاسر جهان به آن اعتماد دارند گوگل پلی است. بدون شک گوگل پلی بهترین مارکت اندروید در سرتاسر دنیا است که با میلیون ها بازی و نرم افزار کاملترین فروشگاه اندرویدی می باشد.
پس با نصب گوگل پلی بر روی تلفن هوشمند خود همواره جدیدترین ها و بهترین و پرطرفدارترین بازی ها و نرم افزار ها را داشته باشید.

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز