به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.

 

ساماندهی

خانه » فیلم هر کسی چیزی میخواهد » دانلود فیلم هر کسی چیزی میخواهد ۲۰۱۶ با لینک مستقیم

دانلود فیلم هر کسی چیزی میخواهد ۲۰۱۶ با لینک مستقیم

دانلود هر کسی چیزی میخواهد با کیفیت بالا

دانلود فیلم هر کسی چیزی میخواهد با لینک مستقیمفیلم

دانلود رایگان فیلم هر کسی چیزی میخواهد با کیفیت خوب

فیلم هر کسی چیزی میخواهد

نام فارسی : فیلم هر کسی چیزی میخواهد

نام انگلیسی : فیلم Everybody Wants Some!! 2016

اطلاعات بیشتر : IMDB

باز نشر توسط : ام بی فیلم

ژانر: کمدی

کارگردان: Richard Linklater

ستارگان: Ryan Guzman, Tyler Hoechlin, Blake Jenner

محصول کشور: آمریکا

سال انتشار: ۲۰۱۶

امتیاز: ۷٫۶ از ۱۰

مدت زمان: ۱۱۷ دقیقه

خلاصه داستان فیلم هر کسی چیزی میخواهد:

فیلم هر کسی چیزی میخواهد در مورد ۷۲ ساعت از زندگی دانشجوی سال اول “جیک” است که یک هفته قبل از شروع کالج است، دوستان تازه ای پیدا می کند و با آنها به مهمانی های مختلفی میرود…

نقد فیلم هر کسی چیزی میخواهد:

برای کسانی که انتظار دارند ،فیلم هر کسی چیزی میخواهد مانند دو تجربه ی موفق قبلی لینکلیتر “پیش از نیمه شب” و” پسر بچگی” فیلمی تاثیرگزار و عمیق باشد ،فیلمی مایوس کننده خواهد بود!! اگرچه سبک و لحن فیلم خسته کننده نیست. سیر کلی فیلم های لینکلیتر ،از ژانری به ژانر دیگر ،از درام های جدی تا کمدی های بزن بکوب ،از عاشقانه تا تراژدی همواره متغیر بوده است. این فیلم پیشنهادی ۲ساعت است برای تماشای طرح ها و نقشه هایی کوچک که تداعی کننده ی نوستاژی واری از دهه ی ۸۰ است. با به پایان رسیدن فیلم هر کسی چیزی میخواهد مخاطب فیلم احتمالا ذهنیت روشنی از فیلم در هنگام ترک سالن سینما ندارد.

فیلم هر کسی چیزی میخواهد یک قاب از یک مراسم امریکایی ارائه می دهد ،که سالها ست عوض شده و تغییر کرده است و لینکلیتر (کارگردان فیلم) ان را برای نسل جدید به طور ویژه نمایش می دهد. یک هفته قبل از اولین روز کالج در سال ۱۹۸۰ ،گروهی از بازیکنان بیسبال در کمپ دانشگاه تگزاس باری مهمانی و تمرین ،دور هم جمع می شوند. کلیت فیلم در مورد ۷۲ ساعت از زندگی دانشجوی سال اول پیچر جیک است (بلیک جنر)،که دوستان تازه ای پیدا می کند . به پارتی های مختلفی دعوت می شود و با بورلی (زو دیوچ) رابطه ای تشکیل می دهد ،است.”

خط داستانی فیلم هر کسی چیزی میخواهد بیشتر به دوره ی زمانی از یاد رفته میپردازد تا اینکه شخصیت پردازی خیلی خوبی مثل فیلم پسر بچگی داشته باشد یا اینکه فعل و انفعالات انسانی بین افراد را (مثل سه گانه ی :پیش از طلوع ،پیش از غروب و پیش از نیمه شب) نشان دهد، از این رو فیلم هر کسی چیزی میخواهد شبیه فیلم حیوان سرا است.

باکس تبلیغات
امتیاز 4.87 ( 15 رای )

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز