به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.

 

ساماندهی

خانه » سال انتشار فیلم سریال » دانلود فیلم سریال 2016 » دانلود فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص)

دانلود فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص)

دانلودان فیلم جدیفیلمانی محمد رسول الله (ص) با لینک مستقیم

دانلود فیلم تاریخی «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی

بزرگترین و پرهزینه ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمای ایران

بزودی در ام بی فیلم / معرفی

Mohamad-Rasooloallah

نام: محمد رسول الله – Muhammad: The Messenger of God

 کارگردان: مجید مجیدی

موضوع: تاریخی، مذهبی

نويسنده‌: كامبوزيا پرتوی، مجيد مجيدی و حمید امجد

سال تولید: ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۳

تاریخ انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: ۱۷۸ دقیقه

نوع فیلم: سینمایی

محصول کشور ایران

بازیگران: علیرضا شجاع‌نوری در نقش «عبدالمطلب» پدربزرگ پیامبر(ص)، مهدی پاکدل در نقش «ابوطالب» عموی پیامبر(ص)، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش «فاطمه بنت اسد» همسر ابوطالب، مینا ساداتی در نقش «آمنه» مادر پیامبر(ص)، ساره بیات در نقش «حلیمه» دایه پیامبر(ص)، محسن تنابنده در نقش «ساموئل» تاجر یهودی، داریوش فرهنگ در نقش «ابوسفیان»، رعنا آزادی‌ور در نقش «ام‌جمیل» همسر ابولهب، هدایت هاشمی در نقش «حناطه»، نگار عابدی در نقش همسر «حناطه»، حمیدرضا تاج‌دولت در نقش «حمزه» عموی پیامبر (ص)، صادق هاتفی در نقش «بحیرا» راهب مسیحی، محمد عسگری در نقش «ابولهب» عموی پیامبر (ص)، جعفر قاسمی در نقش «حارث» شوهر حلیمه و . . .

خلاصه داستان:

ابرهه یکی از فرماندهان سپاه حبشه که به فرمان پادشاه حبشه لشکرکشی می کند تا خانه خدا را از بین ببرد.

ابرهه با چندین هزار نفر با اسب و فیل و تجهیزات به سمت مکه می آیند، اما به اراده خداوند در ۳ کیلومتری مکه که حریم مکه محسوب می شود، فیل ها قدم از قدم بر نمی دارند و میلیون ها پرنده ابابیل(پرستوهای کوچک) در حالی که سنگ هایی در منقار خود دارند، که این سنگ ها، سنگ هایی از جهنم است بر سر لشکریان ابرهه فرو می ریزد و همه را از بین می برد.

یک ماه بعد از حمله ابرهه، پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) به دنیا می آید و فیلم دوران جاهلیت و ظلم و ستمی که بر مردم می رود را به تصویر در می آورد و پیامبر که شاهد وقایع تلخ دوران جاهلیت است را تا سن ۱۳ سالگی پیامبر تصدیق می کند.

 

توضیحات و اخبار این اثر:  فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» ساخته مجید مجیدی، کارگردان بزرگ سینمای ایران، یکی از بزرگترین و پرهزینه‌ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران به حساب می آید که از ۵ شهریور ماه ۹۴ اکران شده است. این فیلم، پیش از تولد پیامبر اسلام(ص) تا ۱۲سالگی ایشان را در بر می‌گیرد و البته بخش‌های پیش از ۵۰ سالگی پیامبر را نیز به صورت فلاش‌بک نشان می دهد. فیلم «محمد رسول الله (ص)» که اولین قدم جدی سینمای ایران در زمینه معرفی پیامبر اعظم (ص) به شمار می آید و قرار است هم در ایران و هم در خارج از کشور به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو اکران شود. زمان فیلم «محمد رسول الله» ۲ ساعت و ۵۸ دقیقه است. به گفته ی مجید مجیدی یک غافلگیری بسیار بزرگ برای این فیلم وجود دارد و آن هم بازیگران فیلم است. ساخت فیلم «محمد رسول الله (ص)» از سال ۸۶ آغاز و پس از ۷ سال تلاش آماده پخش و اکران شده است. سی و نهمین جشنواره جهانی فیلم مونترال با فیلم «محمد رسول الله(ص)» افتتاح می شود. سرمایه گذاری این فیلم بر عهده ی شرکت سینمایی نورتابان بوده است.
اولین فیلم ساخته شده درباره پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، حدود ۳۵ سال پیش توسط فیلمساز فقید سوری، مصطفی عقاد ساخته شده است.

باکس دانلود
باکس تبلیغات
امتیاز 3.17 ( 6 رای )
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز