به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » سریال ایرانی » دانلود سریال ایرانی پریا با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی پریا با لینک مستقیم

دانلودان سریال ایسریال با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی پریا با کیفیت عالی

دانلود مستقیم سریال ایرانی پریا به صورت رایگان

سریال ایرانی پریا

تا قسمت پایانی اضافه شد

نام : سریال ایرانی پریا

باز نشر توسط : ام بی فیلم

ژانر : اجتماعی

کارگردان : حسین سهیلی زاده

سال فیلم ۱۳۹۴

کیفیت : عالی

کانال پخش کننده : شبکه سه

بازیگران : لادن مستوفی ، امیرحسین آرمان ، افسانه بایگان ، محمود پاک نیت ، امیررضا دلاوری ، عمار تفتی ، کمند امیرسلیمانی ، رامتین خدا پناهی ، هادی قمیشی و …

خلاصه داستان سریال ایرانی پریا :

در جریان سریال ایرانی پریا ، «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه ای عاطفی با مردی جوان می شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دارند اما برخی اتفاق ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد.

 قصه سریال ایرانی پریا ، از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که «پریا» با بازی لادن مستوفی پس از چند سال دوری از ایران به کشور باز می‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از ازدواج قدیمی‌ اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با کیوان، پسرخاله‌اش می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه بر می‌دارند اما برخی اتفاق‌ها ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد. اتفاق‌هایی که همه خانواده را درگیر خود می‌کند. اتفاق‌هایی که نقطه عطف سریال است و عوامل سریال ترجیح می‌دهند فعلاً درباره آن صحبت نکنند.

همچنین سریال ایرانی پریا ، جسورانه‌تر از سریال‌هایی که پیش از این درباره ایدز ساخته شده، دشواری‌ها و گرفتاری‌های این بیماران و البته اطرافیانشان را به نمایش می‌گذارد. این سریال ابعاد تازه و شاید درک نشده‌ای از بیماری ایدز را به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل است که «شهرام» با بازی عمار تفتی به‌عنوان یک بیمار مبتلا به ایدز، نه موجودی گناه‌آلود است و نه حس شرم را بیدار می‌کند.

برای دانلود هر قسمت از سریال ایرانی پریا در باکس دانلود بر روی قسمت مورد نظر کلیک کنید…

باکس دانلود
باکس تبلیغات
امتیاز 5.00 ( 29 رای )

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز