به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.

 

ساماندهی

خانه » Warcraft 2016 » دانلود رایگان فیلم Warcraft 2016 با کیفیت بالا همراه با دوبله

دانلود رایگان فیلم Warcraft 2016 با کیفیت بالا همراه با دوبله

دانلودان فیلم Warفیلم016 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Warcraft 2016 با لینک مستقیم و رایگان

دانلود رایگان فیلم Warcraft 2016 از سایت ام بی فیلم

فیلم Warcraft 2016

فیلم با دو کیفیت ۱۰۸۰ و ۷۲۰ بلوری  به صورت دو زبانه فارسی و انگلیسی اضافه شد

نام  فارسی : فیلم وارکرفت

نام انگلیسی : فیلم Warcraft 2016

اطلاعات بیشتر : IMDB

بازنشر توسط : ام بی فیلم

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

کارگردان: Duncan Jones

ستارگان: Travis Fimmel, Paula Patton, Ben Foster

محصول کشور: آمریکا، چین

سال انتشار: ۲۰۱۶

امتیاز: ۷٫۹ از ۱۰

مدت زمان: ۱۱۱ دقیقه

 

خلاصه داستان فیلم Warcraft 2016 :

داستان فیلم Warcraft 2016 روایت‌گر نخستین درگیری‌ها و نبردهای میان انسان‌ها و اورک‌ها در جهانی به نام آزروث است و نگاهی به هردو طرف درگیری خواهد داشت. اورک‌ها از سرزمین خود درائنور برای یافتن دنیایی بهتر کوچ کرده‌اند و پا به آزروث، سرزمین انسان‌ها گذاشته اند. با ورود اورک‌ها و رویارویی‌ انسان‌ها با آن‌ها، آزروث به آستانه‌ی جنگ کشیده شده است.

نقدی بر فیلم Warcraft 2016 :

فیلم Warcraft 2016 که تقریبا یک سال تا زمان اکرانش باقی‌مانده است، از سال ۲۰۰۶ میلادی در حال ساخت بوده است. در این مقاله ما سعی‌ کردیم که تمام چیزهایی‌ را که تا به این جا از فیلم می‌دانیم باهم بررسی‌ کنیم. با زومجی همراه باشید.

فیلم Warcraft 2016 در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۱ خرداد ۱۳۹۵) اکران می‌شود و طرفداران بازی Warcraft برای دیدن فیلم Warcraft 2016 لحظه شماری می‌کنند. آنها می‌خواهند برای اولین بار ازراث را روی پرده بزرگ سینما ببینند. به دلیل اینکه پروسه تولید فیلم از سال ۲۰۰۶ آغاز شده است (تقریبا ۹ سال پیش) اطلاعات نسبتا جامعی در مورد اینکه چه انتظاراتی می‌توان از فیلم داشت در دسترس است.

اطلاعات زیادی از داستان فیلم Warcraft 2016 در دسترس نیست اما چیزی که درمورد داستان فیلم Warcraft 2016 می‌دانیم این است که تمرکز داستان فیلم، بر روی آغاز جنگ بین انسان‌ها و اورک‌ها است. دانکن جونز، کارگردان فیلم Warcraft 2016، تمام تلاش خود را کرده است که هر دو طرف قضیه را برای تماشاگران بازگو کند تا آنها بتوانند طرف هرکدام از نژادها را که دوست دارند و فکر می‌کنند که حق با آنها است، بگیرند. این تصمیم، تصمیم بسیار درستی‌ به نظر می‌رسد زیرا اگر شما تجربه بازی را داشته باشید، فرقی‌ نمی‌کند که کدام نژاد را انتخاب می‌کنید، در هر صورت، شما احساس می‌کنید که قهرمان بازی هستید.

باکس تبلیغات
امتیاز 5.00 ( 4 رای )
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز