به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.

 

ساماندهی

خانه » فیلم نجات » دانلود رایگان فیلم اخراج ۲۰۱۲ با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم اخراج ۲۰۱۲ با لینک مستقیم

دانلود اخراج با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم اخراج با کیفیت عالی
<فیلم

دانلود مستقیم فیلم اخراج با کیفیت خوب

فیلم نجات

نام فارسی : فیلم اخراج ۲۰۱۶

نام انگلیسی : Lockout 2012

باز نشر توسط : ام بی فیلم

ژانر : اکشن ، هیجان انگیز ، علمی تخیلی

زمان : ۹۵ دقیقه

زبان : انگلیسی

محصول : فرانسه

سال انتشار : ۲۰۱۲

کارگردان : استفان سنت لجر ، جیمز ماتر

ستارگان : گای پیرس ، مگی گریس ، لنی جیمز

امتیاز : ۶٫۱/۱۰

فرمت : Mkv

کیفیت : BRrip 720p

حجم : ۷۰۰ مگابایت | ۷۸۷ مگابایت

خلاصه داستان فیلم اخراج :

داستان فیلم اخراج در زمان آینده می گذرد. عده ای از خطرناک ترین مجرمان کره زمین، به فضا فرستاده شده اند و در حالت انجماد در یکی از سفینه ها در حبس هستند. دختر رئیس جمهور آمریکا، برای بررسی شرایط و چگونگی نگهداری از این مجرمان به سفینه مذکور می رود اما…

نقد فیلم اخراج ۲۰۱۲ :

داستان فیلم اخراج در سال ۲۰۷۹ رخ می دهد. هر گونه ابزاری که انتظار می رود در آینده مورد استفاده ی بشر قرار بگیرند فراهم است: اتومبیل های پرنده، حمل و نقل ماهواره ای، زندان های واقع در سفینه های فضایی و… البته گوشی های تلفن همراه آنچنان پیشرفته نشده اند، اما گویا همه از آیفون یا محصولات مشابه آن استفاده می کنند. این تصویر تکراری که از اواخر قرن ۲۱ ام ترسیم شده بیشتر شبیه به مخلوطی از فضای فیلم «بلید رانر/Blade Runner» و سریال انیمیشن «جتسون ها/The Jetsons» از کار درآمده است.

بن مایه ی داستان  فیلم اخراج این است: دختر نیکوکار و نازنازی رئیس جمهور، امیلی (با بازی مگی گریس) به منظور سرکشی به وضعیت زندانیان از یک زندان فوق امنیتی به نام MS-1 در مدار جوی زمین دیدار می کند. مجرمین خطرناک این زندان که در حالت انجماد و خواب مصنوعی به سر می بردند، یک به یک بیدار می شوند و امیلی را گروگان می گیرند.

شخصیت های داستان  فیلم اخراج هم مشکلاتی دارند. هر دوی آنها به نوعی کسل کننده هستند. شخصیت امیلی حرف خاصی برای گفتن ندارد و دلیل اصلی حضور او این است که با کارهای احمقانه ی خود زمان نمایش فیلم را طولانی تر کند. او از آن شخصیت هاست که فقط به درد فیلم های ترسناک می خورند. اسنو یکی از آن آدم های کلیشه ای خوش قلب اما مردم گریز است، شخصیت هان سولو در جنگ ستارگان را در نظر بگیرید، فقط جذابیت اسریالکنید. اسنو بیش از آنکه جذاب و دوست داشتنی باشد، آزار دهنده و اعصاب خرد کن است. مشکل از بازی گای پیرس نیست. او به خوبی اخم می کند و آن جملات قصار کنایه آمیز را به زبان می آورد. مشکل از نحوه ی نگارش و تعریف شخصیت در فیلمنامه است. اما شاید مشکل امیلی از بازی مگی گریس باشد. نقش آفرینی او اصلاً رضایت بخش نیست.

دانلود فیلم اخراج با کیفیت اچ دی

باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز