به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم.

 

ساماندهی

خانه » فیلم خارجی دوبله » دانلود رایگان فیلم مبارز خیابانی ۱۹۹۴ با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم مبارز خیابانی ۱۹۹۴ با لینک مستقیم

دانلود مبارز خیابانی با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم مبارز خیابانی با کیفیت بالا
<فیلم

دانلود مستقیم فیلم مبارز خیابانی

فیلم مبارز خیابانی

 

نام فارسی : فیلم مبارز خیابانی

نام انگلیسی: فیلم  Street Fighter 1994

اطلاعات بیشتر: IMDB

باز نشر توسط : ام بی فیلم

ژانر : اکشن ، ماجرایی ، کمدی

کارگردان : Steven E. de Souza

بازیگران : Jean-Claude Van Damme, Raul Julia, Ming-Na Wen

محصول : آمریکا

زبان : فارسی

زمان : ۱۰۲ دقیقه

امتیاز : ۳٫۸/۱۰

کیفیت : Bluray 720p

فرمت : MKV

حجم : ۳۰۰ مگابایت


خلاصه داستان فیلم مبارز خیابانی :

داستان فیلم مبارز خیابانی درباره گروگان گیری چند تن از آمریکایی ها به دست یک نظامی به اسم ژنرال بیسون می باشد که فردی روانی می باشد . حال یک فرمانده معروف و قدرتمند به نام ویلیام گیل (ژان کلود ون دام) باید گروگان ها را از دست این فرد نجات دهد و …

مختصر بیوگرافی ژان کلود ون دام بازیگر فیلم مبارز خیابانی:

نام فارسی : ژان کلود ون دام

نام انگلیسی : Jean-Claude Van Damme

ژان-کلود کمیل فرانسوا ون ورنبرگ – Jean-Claude Camille François Van Varenberg – معروف به ژان کلود وان دم – Jean-Claude Van Damme – بازیگر فیلم مبارز خیابانی  در ایران با شهرت فرانکی متولد ۱۸ اکتبر ۱۹۶۰ (۲۶ مهر ۱۳۳۹) در بروکسل پایتخت بلژیک می باشد. بدلیل داشتن استعداد خیره کننده در ورزش کیک بوکسینگ علاوه بر بدست آوردن عناوین ملی وی توانست به فیلمهای رزمی اروپا وارد شود اما این تمام افتخارات  جان کلود وان دام نیست وی در رشته های ورزشی همچون ژیمناستیک و مشت زنی دارای مفامهایی است.

ژان کلود ون دام  بازیگر فیلم مبارز خیابانی با عضلاتی ورزیده و اندامی متناسب لقب عضلات بروکسل را به خود اختصاص داد و با راهیابی به سینمای حرفه ای امریکا و بازی در فیلمهای بین المللی به پادشاه بلژیک مشهور شد. با وروذ وی به عرصه سینما و مشغله ی فراوان جان نتوانست ورزش حرفه ای را ادامه دهد.با بازی در فیلمهایی ماننده شیردل و کیک بوکسور وی موفق شد رقیبی سرسخت برای جیسون اسکات لی و جو بو فت از ستارگان فیلمهای رزمی به سبک شرقی باشد. همچنین با بازی در فیلمهای ماجرایی اکشن ماننده سرباز جهانی و بدل توانست خود را در حد آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استانلونه (راکی) برساند. وی همچنین در فیلمهایی به سبک استیون سیگال ماننده حادثه در ترن و راهی برای نیست نیز موفق بود. فرانکی با جهره ای آرام و لبخده زیبایش خیلی زود خود را در هالیبود تثبیت کرد. در ضمن وی با نقش آفرینی بیادماندنی در فیلم دوقلوها هنر بازیگری خود را به رخ همگان کشید.

ژان کلود ون دام  بازیگر فیلم مبارز خیابانی در فیلمهای فرانکی یک نوع روح انسان دوستانه موج میزند و همیشه خوبها در مقابل بدی و پلیدی ایستادگی میکنند.جان کلود ون دام با بازی در فیلم پلیس مرزی نشان داد در سن ۴۷ سالگی هم میتواند اون نشاد و تحرک را در آثارش به مخاطب القا کند.

باکس تبلیغات
امتیاز 3.46 ( 13 رای )

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز