به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .

 

ساماندهی

خانه » شکارچی : جنگ زمستان 2016 » دانلود رایگان فیلم شکارچی ۲۰۱۶ : جنگ زمستان

دانلود رایگان فیلم شکارچی ۲۰۱۶ : جنگ زمستان

دانلودان فیلم شکافیلم۶ با کیفیت ۷۲۰ وب دی ال

دانلود فیلم شکارچی ۲۰۱۶ با لینک مستقیم از ام بی فیلم

فیلم شکارچی 2016

نام فارسی : فیلم شکارچی ۲۰۱۶ : جنگ زمستان

نام انگلیسی : فیلم The Huntsman: Winter’s War

اطلاعات بیشتر : IMDB

بازنشر توسط : ام بی فیلم

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

کارگردان: Cedric Nicolas-Troyan

ستارگان: Chris Hemsworth, Jessica Chastain, Charlize Theron

محصول کشور: آمریکا

سال انتشار: ۲۰۱۶

امتیاز: ۶٫۲ از ۱۰

مدت زمان: ۱۱۳ دقیقه

 

خلاصه داستان فیلم شکارچی ۲۰۱۶ :

 

دو خواهر حیله گیر تصمیم به تسخیر زمین می کنند و اریک هانتسمن به کمک سفید برفی به مقابله با آنها میپردازد تا جلوی تباهی دنیا را بگیرد … کریس همسورث بار دیگر در نقش اریک شکارچی و ناجی سرزمین ظاهر می شود. بازیگران دیگر فیلم شارلیز ترون و امیلی بلانت در نقش دو خواهر و دو شاهزاده ای شیطانی درصدد تصرف کشوری خیالی هستند اما پس از نابودی یکی از آنها، خواهر دیگر که ملکه یخ ها است آینه جادویی را تصاحب کرده و ناخواسته خواهر رقیب را زنده می کند.

 

مختصری در مورد فیلم شکارچی ۲۰۱۶ : جنگ زمستان :

« فیلم شکارچی ۲۰۱۶ : جنگ زمستان » از جمله آثاری است که هرگز لزومی به ساخته شدنش نبود و تنها این اصرار تهیه کنندگان و کمپانی سازنده بود که سبب ساخته شدن یک پیش درآمد بر فیلم « سفید برفی و شکارچی » شد »؛ اثری که روی هم رفته تماشایی محسوب می شد و البته موفقیتش در فصل جوایز سینمایی نیز بر ارزش سینمایی اثر نیز افزود. اما از آنجایی که داستان آن فیلم در نهایت به پایان می رسید و بهتر می بود دیگر دنباله ای برای آن ساخته نشود، سازندگان تصمیم گرفتند اینبار به سراغ ساخت یک پیش درآمد بر فیلم اصلی بروند که تاریخ ثابت کرده معمولا این تصمیمات به سرانجام خوشی منجر نمی شوند.

« فیلم شکارچی ۲۰۱۶ : جنگ زمستان » همانطور که می شد از قبل انتظار داشت، داستانی بی سر و ته دارد که مغلطه ای از انیمیشن « یخ زده » و داستان عشق های ممنوعه سه گانه های نوجوان محور امروزی می باشد. با این تفاوت که در اینجا نه خبری از جذابیت روابط دو خواهر حتی در حالت شیطانی وجود دارد و نه عشاق مخفی کارش جذابیت های دراماتیکی برای جلب توجه مخاطب ایجاد می نمایند. اینکه کریس همسورث و جسیکا چیستن که سن و سالی ازشان گذشته درباره عشق ممنوعه و تجربه کردن آن همانند آنچه که در آثاری نظیر « ناهمتا » شاهد بودیم سخن می گویند ، یکی از اولین پُتک هایی است که بر سر مخاطب فرود می آید چراکه باید اینبار مسائل دنیای نوجوانان را در ۲ بازیگر بزرگسال ببینند.

باکس تبلیغات
امتیاز 4.50 ( 2 رای )

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز