به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » دانلود رایگان فیلم زیبای رژیم طلایی با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم زیبای رژیم طلایی با کیفیت عالی

دانلودان فیلم سینفیلمیم طلایی

دانلود رایگان فیلم سینمایی رژیم طلایی با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی رژیم طلایی با لینک مستقیم+کمکی

دانلود رایگان فیلم رژیم طلایی

دانلود رایگان فیلم رژیم طلایی با کیفیت بالا

– فکر می کنم هر فیلمی می تواند سهم خود را از اکران بگیرد و کسی موفق تر است که توانسته باشد ارتباط بهتری با مخاطب برقرار کند. همچنین تبلیغات دهان به دهان مردمی هم نقش مهمی در فروش یک فیلم دارد. 
– بیش از هر چیز این مباحث مربوط به مهریه‌های عجیب ازدواج بود که نظرم را جلب کرد. امروزه در جامعه مهریه‌های سنگین و عجیب و غریب مثل طلا به اندازه وزن فرد یا … مشاهده می‌کنیم که فکر کردم می تواند سوژه جدیدی باشد و قبلا هم مشابه آن را در سینما ندیده بودم. 
– من در همه فیلم هایم دغدغه های خودم را عنوان کرده بودم و وجه اشتراک همه ساخته های من این است که منتقل کننده حرف های من هستند. با خواندن فیلمنامه «رژیم طلایی» هم حس کردم می تواند گزینه خوبی برای اضافه شدن به کارنامه کاری من باشد.
– از ابتدا همین گروه بازیگران فعلی را در نظر داشتیم که خوشبختانه همکاری مان هم محقق شد. در سینمای ما شرایط به گونه ای است که انتخاب بازیگران پنجاه پنجاه هست، اما در مورد فیلم ما همه چیز طبق آنچه خواسته ما بود پیش رفت.
– شرایط اجتماعی همیشه بر سینما تاثیر گذار است. اگر بناست مشکلات این سینما را حل کنیم، بهتر است ریشه ای اقدام کنیم و فکر اساسی برای معضلات سینما داشته باشیم.
– باید به بخش خصوصی و سینما گران مستقل انگیزه داد که با جرات بتوانند در سینما سرمایه گذاری کنند و شرایط دشوار تولید برایشان ساده کرد و دستشان را در انتخاب مضامین متنوع باز گذاشت و درمراحل بعدتر بتوانیم سالن های سینمایی مان را گسترش بدهیم.

 

نام فیلم:رژیم طلایی
ژانر : اجتماعی ، کمدی
کارگردان : رضا سبحانی 
بازیگران : امین حیایی ، مهدی هاشمی، مریلا زارعی ، انوشیروان نعیمی ،صنم سجادیان 
سال تولید : ۱۳۹۱ 
زمان : ۸۷ دقیقه
کیفیت : عالی
خلاصه داستان : مهریه ای به وزن خانم تعیین شده و ورن خانم زمانی حساب میشه که مهریه رو به اجرا گذاشته … اون وقت خانم تصمیم میگیره که خودشو جاق کنه مگر اینه…

باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز