به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.

 

ساماندهی

خانه » حالا مرا میبینی 2 » دانلود رایگان فیلم حالا مرا میبینی ۲

دانلود رایگان فیلم حالا مرا میبینی ۲

دانلودان فیلم حالفیلمیبینی ۲ با کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم حالا مرا میبینی ۲ با لینک مستقیم

کیفیت CAM اضافه شد

فیلم حالا مرا میبینی 2

نام فارسی : حالا مرا میبینی ۲

نام انگلیسی : فیلم Now You See Me 2 2016

اطلاعات بیشتر : IMDB

بازنشر توسط : ام بی فیلم

ژانر : اکشن | کمدی | هیجانی

کارگردان : Jon M. Chu

ستارگان : Jesse Eisenberg, Lizzy Caplan, Daniel Radcliffe

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

زمان : ۱۲۹ دقیقه

امتیاز : ۷٫۱/۱۰

کیفیت : پایین – CAM

فرمت : MKV

حجم : ۵۰۰ مگابایت


خلاصه داستان فیلم حالا مرا میبینی ۲ :

چهار شعبده باز خیابانی که به چهار سوارکار معروفند ، پس از اتفاقاتی که در قسمت اول پشت سر گذاشتند ، حالا آنها در شبه جزیره ماکائو گرفتار می شوند. در این منطقه آنها توسط یک مدیر اینترنتی به نام والتر ( دنیل ردکلیف ) مجبور می شوند تا یک چیپ مخصوص که با بکار بردن آن قابلیت کنترل کردن دنیا مهیا می شود را پیدا کنند اما…

 

مختصر نقد و بررسی فیلم حالا مرا میبینی ۲ :

بازیگران بسیاری در فیلم حالا مرا میبینی ۲ حضور دارند که شما به خوبی با آنها آشنا هستید. مارک رافالو، جیسی ایزنبرگ، وودی هارلسون و دیو برانکو بازیگران اصلی فیلم هستند و در کنار آنها مورگان فریمن و مایکل کین پیشکسوت هم حضور دارند. در قسمت دوم دنیل ردکلیف که سابقا هری پاتر بوده هم به فیلم اضافه شده و البته ایسلا فیشر و ملانی لاورنت هم از فیلم حذف شده اند. تعلیق مناسبی که فیلم در قسمت اول ایجاد می کرد، در این قسمت جایش را به روایت مستقیم داده و اغلب گره گشایی های فیلم یا خیلی زود باز می شوند یا مخاطب زودتر از سازندگان آن را می گشاید!

یکی از ایرادات قسمت اول حضور بازیگران مطرح پرتعداد در فیلم و عدم پرداخت به آنان بود که این ایراد در قسمت دوم نیز با اضافه شدن چند شخصیت جدید به داستان دو چندان شده است. در « فیلم حالا مرا میبینی ۲ » شخصیت ها اغلب وضعیت مشخصی ندارند و با توجه به رویکرد صحنه شرایط رفتاری شان تعیین می گردد! علی رغم اینکه دیوید کاپرفیلد به عنوان مشاور در قسمت دوم حضور داشته، اما شعبده بازی های فیلم نیز چنگی به دل نمی زنند و تنها زرق و برق آن افزایش یافته و در عوض، از منطق اجرایی شان نیز کاسته شده است تا غیرواقعی تر از گذشته به نظر برسند.

« فیلم حالا مرا میبینی ۲ » دنباله ای کاملا غیرلازم برای اثری بود که ارجینال و بدیع بود و توانسته بود مخاطبش را سرگرم سازد. اغلب ویژگی های موفق قسمت نخست اینجا با کیفیتی پائین تر بازخوانی شده اند که قطعا برای طرفداران قسمت اول جذابیت اولیه را نخواهد داشت. با اینحال نباید از یاد برد که تماشای این شعبده باز ها هنوز هم می تواند سرگرم کننده باشد و حوصله مخاطب را سر نبرد.

باکس تبلیغات
امتیاز 5.00 ( 2 رای )

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز