به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » انیمیشن » دانلود رایگان انیمیشن دیو و دلبر با دوبله فارسی

دانلود رایگان انیمیشن دیو و دلبر با دوبله فارسی

دانلودان دوبله فارسی انیمیشن دیو و دلبر با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن دیو و دلبر با کیفیت اچ دی

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن دیو و دلبر با کیفیت بالا

انیمیشن دیو و دلبر

 

نام فارسی : انیمیشن دیو و دلبر

نام انگلیسی : انیمیشن Beauty and the Beast

اطلاعات بیشتر : IMDB

بازنشر توسط : ام بی فیلم

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

کارگردان: Gary Trousdale, Kirk Wise

ستارگان: Paige OHara, Robby Benson, Richard White

محصول کشور: آمریکا
فیلم

سال انتشار: ۱۹۹۱

امتیاز: ۸٫۰ از ۱۰

مدت زمان: ۱:۳۱:۴۴

زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی

 

خلاصه داستان انیمیشن دیو و دلبر:

 

فرانسه، قرن هیجدهم، شاهزادهٔ خودخواهی (بنسن) تقاضای کمک پیرزنی را که در واقع جادوگر است، رد می‌کند و با طلسم او به هیولایی بدهیبت تبدیل می‌شود. پیرزن گلی به او می‌دهد و می‌گوید اگر کسی پیش از ریختن تمام گل‌برگ‌های آن، دلباخته او می‌شود، طلسم باطل خواهد شد. سال‌ها بعد ̎بل̎ (اوهارا) که با پدرش، ̎موریس̎ (اورهارت) زندگی می‌کند، در جست و جوی او که اسیر هیولا شده پا به قصر مخوف شاهزاده در جنگل می‌گذارد و خود زندانی قصر می‌شود. وقتی هیولا برای دفاع از ̎بل̎ با گرگ‌ها می‌جنگد و زخمی می‌شود، ̎بل̎ پرستار او می‌شود. ̎ گاستون̎ (وایت)، عاشق تنومند ̎بل̎، ̎موریس̎ را که از قصر آمده و دربارهٔ هیولا حرف می‌زند، به بند می‌کشد و همراه گروهی از روستائیان به قصر حمله می‌کند. ̎بل̎ که دنبال پدرش به دهکده آمده بود، خود را به معرکه می‌رساند و هیولا را به نبرد با ̎گاستون̎ تشویق می‌کند. هیولا در آستانهٔ مرگ است که طلسم می‌شکند و او قامت انسانی‌اش را باز می‌یابد تا با ̎بل̎ کنار هم زندگی کنند.

 

مختصری در مورد انیمیشن دیو و دلبر :

انیمیشن دیو و دلبر (به انگلیسی: Beauty and the Beast)‏ یک فیلم پویانمایی آمریکایی تهیه‌شده توسط استادیوی انیمیشن والت دیزنی و پخش شده در ۲۲ نوامبر سال ۱۹۹۱ توسط والت دیزنی پیکچرز است. داستان این انیمیشن برگرفته از داستان دیو و دلبر (به فرانسوی: La Belle et la Bête)‏ اثر ژنی ماری لی پرنس دی بیومونت است.
این پویانمایی برندهٔ چندین جایزه من‌جمله جایزه اسکار بهترین ترانه و موسیقی شده‌است. همچنین در ژوئن ۲۰۰۸ انجمن فیلم آمریکا این پویانمایی را به‌عنوان هفتمین پویانمایی نمونه در بخش انیمیشن انتخاب کرد.
افسانهٔ دیو و دلبر دربارهٔ شکاف میان ظاهر و باطن و صورت و معنا، به دلیل طرح صریح دوگانگی و استحالهٔ بالقوهٔ، محمل مناسبی برای طراحان نقاشی متحرک کمپانی والت دیزنی بوده است. بهره‌مند از نقاشی‌های غنی پس‌زمینه و جزئیات پر انعطاف و پرشماری آشنای کمپانی در حالیکه مهارت در به کارگیری شیوه‌های کامپیوتری برای نزدیک کردن حرکت‌ها و فضا به جلوه‌های واقعی نما نیز مشهود است. فیلم بی‌پروا مآخذ بصری و شخصیت پردازانهٔ قدیمی را در هم می‌آمیزد و از جمله وامدار نسخهٔ ژان کوکتو (۱۹۴۶) از این داستان نیز هست (به‌ویژه در خلق فضای قصر ̎هیولا ̎). شخصیت سرزنده و ناسازگار ̎بل̎ روح جذاب فیلم است و ̎هیولا ̎ نیز طراخی و اجرای بسیار خوبی دارد. طنز فیلم که در شخصیت‌های فرعی نمود می‌یابد، افت و خیز دارد و موسیقی و ترانه‌های درخشان آن کار هوارد اشمن و آلن منکن است که به‌ویژه در ترانهٔ ̎بل̎ ظرافت ریتمیک را با معرفی شخصیت و محیط، به زیبائی هم‌آهنگ می‌سازد.

باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز