به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.

 

ساماندهی

خانه » خواص گیاه ماریانا چیست؟

خواص گیاه ماریانا چیست؟

گیاه ماریانا از گیاهان دارویی بسیار مفید برای زنان بوده و از خواص بینظیری برای زنان برخوردار است. مهمترین خاصیت گیاه ماریانا برای بانوان، تاثیر فوق العاده آن بر تنگ کردن واژن بوده که باعث افزایش لذت جنسی در زنان و همسرانشان می‌گردد.

تاثیرات گیاه ماریانا را اطباء بزرگی همچون ابن سینا ، ملاصدرا و…. تایید کرده اند و در کتب خود از جمله کتاب قانون طب سنتی ، سینوهه و… از آن به عنوان بهترین و قوی ترین داروی تنگ کردن واژن استفاده شده است. امروزه از این گیاه هم به صورت سنتی و هم در قرصها و محلولهای تنگ کننده واژن استفاده شده، علاوه بر ان دارای خاصیت سفت کننده ماهیچه واژن پس از زایمان و یا رابطه جنسی بیش از حد، جلوگیری از بی اختیاری ادرار، افزایش لذت جنسی در طرفین و رفع عفونت، باکتری و خارش است. در ادامه تاثیر گیاه ماریانا بر بانوان و طریقه مصرف آن گردآوری شده است.

خواص گیاه ماریانا چیست؟

خواص گیاه ماریانا چیست؟

ماریانا (Mariana)
طریقه مصرف
دوش واژینال با جوشانده گیاه ماریانا
شیاف مهبلی
جوشانده صاف شده گیاه را داخل لگنی تمیز ریخته و به مدت۱۰ تا ۱۵ دقیقه درون لگن بنشینید.
خواص درمانی
درمان گشادی واژن
بالا بردن میل جنسی زنان، افزایش لذت جنسی
رفع خارش و بوی بد ترشحات واژن
متعادل نمودن ترشحات واژن
جلوگیری از بی اختیاری ادرار
مضرات
از مصرف بیش از اندازه و خودسرانه پرهیز شود.

خواص گیاه ماریانا

برخی از مهمترین خواص گیاه ماریانا برای بانوان عبارتند از:

مهمترین تاثیر این گیاه برای زنان درمان گشادی واژن و کمک به تنگ کردن آن و به تبع افزایش لذت جنسی در خانمها است.
از دیگر تاثیرات این گیاه رفع مشکلات و ناراحتی های دستگاه تناسلی زنان مانند کمک به رفع خارش و بوی بد واژن است.
استفاده از این گیاه برای متعادل نمودن ترشحات واژن مفید بوده، باعث درمان و رفع عفونت و باکتریها میشود.
بالا بردن میل جنسی زنان نیز از دیگر خاصیت های مهم این گیاه بوده، روشی کاملا طبیعی و موثر برای افزایش لذت جنسی در خانمها است.

طریقه مصرف گیاه ماریانا
روش اول: برای استفاده از این گیاه برای اولین بار باید به مقدار يک پيمانه از گياه تقریبا به اندازه يک ليوان را با ٧ الی ۸ ليوان آب مخلوط کرده و به مدت ۱۰ دقيقه بجوشانید.

بعد از سرد شدن جوشانده را توسط يک صافی دانه ریز یا پارچه اي با بافت بسيار ريز صاف کرده، بهتر است اين کار را دو بار انجام دهید تا جوشانده گیاه، به طور کامل صاف و شفاف شود.

جوشانده صاف شده گیاه را داخل لگنی تمیز ریخته و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه درون لگن بنشینید.

 

خواص گیاه ماریانا چیست؟

روش دوم: انجام دوش واژینال با جوشانده این گیاه است. به این منظور مقداری از جوشانده را با استفاده از سرنگ داخل واژن تزریق نموده و در اصطلاح از آن برای دوش واژینال استفاده نمایید.

روش سوم: مقداری از گیاه را به صورت پودر در آورده، با آب ولرم مخلوط نموده تا به صورت خمیر در آید. خمیر آماده شده را در پارچه ای نازک و تمیز قرار داده شود و شب ها در مهبل شیاف شود .

به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این گیاه دارویی، در همان ثانيه هاي اول تاثیر خود را نشان داده و شما متوجه اثرات آن مي گردید، بطوريکه وقتي از سرنگ براي شستشوي داخل واژن استفاده کنيد کاملاً تنگی واژن خود را احساس خواهيد کرد.

دقيقاً ۱۰ روز بعد از اولين استفاده مي توانيد مجددا، از آن استفاده کنيد ولی اين بار به جاي يک پيمانه از نصف پيمانه و چهار ليوان آب و براي مراحل بعدي مصرف گیا دارویی ماریان را هر ۲ هفته يکبار ادامه دهید. این ترکیب کاملا گیاهی بوده و برای ده بار استفاده در طی سه ماه مناسب است.

لازم به ذکر است، پس از ۳ ماه مصرف حداقل تا يک سال نيازی به استفاده از اين دارو نمی باشد چون خاصيت خود را حداقل تا يکسال حفظ می کند.

مضرات گیاه ماریانا (موارد احتیاطی و منع مصرف)
مطالعات تاکنون، هیچ گونه عوارضی را در مورد این گیاه نشان نداده، با این حال ذکر این نکته ضروری به نظر میرسد که اثر هیچ داروی گیاهی یا شیمیایی برای تنگ کردن واژن دایمی نخواهد بود. همچنین به طور کلی هر داروی گیاهی علاوه بر اثرات دارویی فراوانی که دارد، دارای عوارض جانبی نیز خواهد بود. لذا از افراط در مصرف ان خودداری نمایید.

منبع:خواص گیاه ماریانا چیست؟

خواص گیاه ماریانا چیست؟

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز