به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » خواص تخم شوید

خواص تخم شوید

خواص داروئی شوید

شوید یا شبت با طبیعت گرم و خشک، مفید حال بلغمی ها و سردمزاج ها است. مسکن درد شکم و روده، بازکننده گیر و انسداد آن ها و هاضم قوی می باشد.خوردن شوید، یرقان (زردی پوست) و امراض بلغمی و سکسکه و ضعف معده و جگر و طحال را رفع می کند.

خوردن شبت سرفه و تنگی نفس را بهبود می دهد.
مصرف شوید تازه، برای تنگی نفس، سکسکه، ضعف معده و کبد و طحال، سنگ کلیه و مثانه، کولیت، درد مفاصل، درد قاعدگی و بیماری های تناسلی مفید است.
شوید تازه، از منظر طب سنتی، تحلیل برنده اخلاط بدن، بازکننده انسداد عروق، اشتهاآور، مدر و قاعده آور است و می تواند با افزایش ترشح انسولین، سطح قند خون را در بیماران دیابتی کاهش دهد.
فراموش نکنیم که در مقاله های طب نوین هم تأکید شده است که استفاده از شوید تازه باعث کاهش سطح تری گلیسرید و کلسترول خون می شود.
در مورد درد شدید و ورم معده از دم کرده شوید استفاده می کردند که اثر تسکین فوری درد .

از شوید برای دل درد در حیوانات نیز استفاده می شود ودام درن قدیم بخوبی به این موضوع واقف بودند . مثلا برای گوسفند و بز کافی است که مقدر ۳۰ گرم تخم شوید به آنها داد که نفخ و دل درد را ساکت کنند .
در مورد بیمارانی که مبتلا به استفراغ شدید هستند و هیچ غذایی حتی آب را نمی توانند در معده خود نگاهدارند بهترین درمان شود است . این نوع بیماران باید دم کرده شود را آهسته آهسته بنوشند .
در چین حتی شود را برای کمردردهایی که بعلت انقباض عضلانی باشد بکار میبرند .
خواص تخم شوید

تخم شوید از ترش کردن معده جلوگیری می کند. تخم شوید اثرات درمانی زیادی درد منجمله بعنوان ضد تشنج ، ضد درد، نفخ شکم ، ادرار آورو رای تقویت معده بکار می رود .

برای کسانیکه اشتهای زیادی به غذا ندارند و لاغر هستند تخم شود بهترین دارو است زیرا اشتها را زیاد کرده معده را تقویت می کند و انرژی به بدن می دهد . تخم شوید را می توان برای ناراحتی معده ، بی خوابی و ضد گاز معده بکار برد . خانمهای شیر ده کهش یر آنها کم است باید حتما روی چند بار دم کرده تخم شوید یا در تخم شود بخورند و در غذای خود مصرف کنند بطور معجزه آسائی شیر آنها زیاد خواهد شد .

خانمهای شیر ده که شیر آنها کم است باید حتما روی چند بار دم کرده تخم شوید یا در تخم شوید بخورند و در غذای خود مصرف کنند بطور معجزه آسائی شیر آنها زیاد خواهد شد .

همچنین افرادی که دارای بیماری چربی خون میباشند از علف شوید و تخم آن برای درمان بیماری استفاده نمایند که نحوه استفاده تخم شوید به صورت جوشانده میباشد .

خواص شوید خشک

خواص تخم شوید

سائیده سوخته شبت خشک با عسل که بخورند و بر موضع گذارند رفع علت بواسیر می کند.

پاشیدن سائیده خشک شبت، زخم و جراحت چرک دار را به هم آورده خشک می کند و در جهت بهبود زخم آلت تناسلی بی عدیل می باشد.

منبع:خواص تخم شوید

خواص تخم شوید

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز