به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » خاصیت گل محمدی

خاصیت گل محمدی

معرفی برخی خواص گل محمدی برای پوست و اعصاب

گل محمدی را به دو صورت مصرف میکنند . برخی از ان عرق میگیرند که به ان گلاب میگویند . برخی نیز ان را خشک میکنند و برای مصرف نگهداری میکنند . میتوانید ان را در ماست ریخته و میل کنید .

از خواص گل محمدی این است که گل محمدی یبوست را درمان میکند و مدفوع را نرم و شل میکند . همچنین آرامبخشی و تقویت اعصاب از دیگر خواص گل محمدی و گلاب است . همچنین برای درمان اسهال های مزمن از گل محمدی استفاده میکنند . رفع ترشحات زنانه از وظایف گل محمدی است .

رفع اخلاط خونين و خونریزی های عادی از خواص گل محمدی است . به گزارش آسان طب ،گیاه گل محمدی یا گل سرخ روح را تقویت میکند و نشاط اور است . همچنین برای تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر از ان استفاده میکنند . از خواص گل محمدی ضد افسردگی بودن و آرامبخشی ان است . همچنین گل محمدی ضدعفونی کننده خوبی است .

باز هم یاداوری میکنیم از گل محمدی به عنوان مسهل و درمان یبوست استفاده کنید . برای درمان سردرد عصاره گل محمدی را در بینی بچکانید .التیام زخم و ضدفونی کنندگی از دیگر خواص گل محمدی است . همچنین برای کاهش تب از گل محمدی استفاده کنید . درمان زگيل و لكه ‏های جلدی و روييدن گوشت تازه و تحليل ورمها از ضماد ان استفاده کنید .

از گل محمدی و گلاب برای تقویت اعتماد به نفس استفاده می شود . از گل محمدی، گلاب تهیه میکنند که خواص زیادی دارد . گلاب گل محمدی برای تقویت پوست بسیار معجزه میکنند . جهت رفع استرس گلاب بخورید یا ان را ببوییید .برای التیام سردردهای ناشی از استنشاق هوای آلوده و رفع گیجی و منگی کمی گلاب مصرف کنید .

گلاب خون را تصفیه میکند و در نتیجه از ناراحتیهای پوستی جلوگیری می کند . از خواص گل محمدی وگلاب درمان بیماریهای گوارشی است . گل محمدی و گلاب معده را تقویت میکند ، به قلب سلامتی میدهد ، دردهای روماتیسمی را کم میکند . همچنین گل محمدی وگلاب ضد تهوع مناسبی است .

خاصیت گل محمدی

منبع: خاصیت گل محمدی

خاصیت گل محمدی

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز