به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » تعبیر خواب کله پاچه

تعبیر خواب کله پاچه

تعبیر خواب کله پاچه خوردن

تعبیر خواب کله پاچه

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی کلّۀ گوسفند را می‌خوری، عمر طولانی پیدا می‌کنی و مال حلال به دست می‌آوری.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی پاچه می‌خوری، به اندازه‌ای که خورده‌ای مال افراد یتیم را مصرف خواهی کرد، خصوصاً اگر خام باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: هستند کسانی که اصلاً کله پاچه نمی‌خورند و دوست نمی‌دارند. نه خوردن آن را دوست دارند و نه مشاهده پاچه خوردن دیگران را می‌پسندند و تحمل می‌کنند. این‌ها اگر پاچه در خواب ببینند چه خود بخورند و چه شاهد پاچه خوردن دیگران باشند خواب می‌گوید که حادثه ای ناخوشایند پیش می‌آید ولی چندان زیان بخش و آزار رساننده نیست ولی آن‌ها که به خوردن پاچه عادت دارند تعبیر خواب کراهت و حادثه ناخوشایند نیست و بستگی به نوع پاچه و نحوه آن تعابیر مختلف دارد.

تعبیر خواب پاچه گوسفند و گاو

محمد بن سیرین گوید: اگر ببینی پاچه گوسفند می‌خوری، به اندازه‌ای که خورده‌ای نعمت یا چیزی به تو می‌رسد،‌‌‌‌‌ و یا اگر پاچه گاو باشد، به اندازه‌ای که خورده‌ای در آن سال از نعمت و گشایش بهره‌مند می‌شوی .

مطیعی تهرانی: اگر کسی در خواب ببیند که پاچه گوسفند می‌خورد از چیزی متمتع می‌شود که جنبه مالی دارد و نعمتی به او می‌رسد، به اندازه همان مقدار پاچه که خورده یا پیش روی دارد. اگر کسی ببیند که پاچه گاو می‌خورد فراخی معاش و روزی برای او پیش می‌آید و به پول و ثروتی که دارد افزوده می‌شود. چنانچه تهی دست است پولدار می‌شود و به رفاه و نعمت می‌رسد و اگر مالدار است مال او افزونی می‌یابد.

مطیعی تهرانی: خوردن پاچه گاو خیلی خوب است و خوردن پاچه شتر نشانه ای است از این که بیننده خواب به مسافرتی سود بخش می‌رود و جایی می‌رود که با پول بر می‌گردد.

تعبیر خواب خوردن کله پاچه پخته و خام

منوچهر مطیعی گوید: خوردن کله پاچه پخته مجموعا خواب خوبی است و جنبه بد آن این است که بیننده خواب ببیند که پاچه نپخته و خام می‌خورد. این نشانه تجاوز به مال دیگران است و بهره مندی از چیزی که به شما تعلق ندارد و خودتان به نادرستی کاری که می‌کنید آگاهی دارید. معبران اسلامی نوشته‌اند که خوردن پاچه خام خوردن مال یتیم است.

منبع:تعبیر خواب کله پاچه

تعبیر خواب کله پاچه

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز