به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
لباس قدیمی را بپوشید ولی کتاب نو بخرید.

 

ساماندهی

خانه » تعبیر خواب تشییع جنازه

تعبیر خواب تشییع جنازه

تعبیر خواب تشییع جنازه

تعبیر خواب تشییع جنازه

مطیعی تهرانی: مشاهده جنازه ای که به دوش می‌برند نیکو است چون فراغت از رنج و اندوه است و چنان چه بیمار باشیم بهبود می‌یابیم و اگر مدیون باشیم ادای دین می‌کنیم.

لیلا برایت می‌گوید: اگر در خواب تشییع جنازه کسی را دیدید، به این معنا است که در کاری سود فراوانی نصیب شما می‌شود و یا این که عده‌ای به خانواده‌ی شما اضافه می‌شوند.

محمدبن سیرین گوید: اگر بیند جنازه کسی را می‌برند و تشییع می‌کنند دلیل است خداوندش را بر چندین مردمان که از پس جنازه بودند فرمانروا شود ولکن برایشان ظلم کند

تعبیر خواب تشییع جنازه خود بیننده خواب

ابن سیرین: اگر بیند بمرد و خودش را تشییع می‌کنند و مردمان از پیش جنازه او می‌رفتند دلیل که شرف و بزرگی یابد لکن دین او به فساد است ویا بر آن قوم که پس او می‌رفتند فرمانرواست

تعبیر خواب شرکت در تشییع جنازه

ابن سیرین: اگر بیند جنازه مرده برداشت و تشییع می‌کرد دلیل که به خدمت پادشاه پیوندد واز او خیر ونیکی بیند اگر بیند قومی در پس او می‌رفتند ودر هوا می‌شدند دلیل است مردی بزرگ از آن شهر در سفر بمیرد.

مرحوم مجلسی:
اگر کسی ببیند جنازه ای می‌برند خداوند او را بر تعداد افرادی که به دنبال جنازه روان هستند و او را تشییع می‌کنند امارت و فرمان روایی می‌دهد.
اگر در خواب دیدید که تابوتی را به دوش می‌برند و شما هم در زمره تشییع کنندگان هستید خبری از غایب به شما می‌رسد یا به چیزی که از آن دل بریده‌اید امیدوار می‌شوید.

منبع:تعبیر خواب تشییع جنازه

تعبیر خواب تشییع جنازه

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز