به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » تعبیر خواب تسبیح

تعبیر خواب تسبیح

تعبیر خواب تسبیح

تسبیح وسیله‌ای برای ذکر کردن نام خداوند بزرگ است. دیدن آن در خواب و یا تسبیح گفتن بیانگر اطاعت از پروردگار متعال و بندگی است.

تعبیر دیدن تسبیح در خواب
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن تسبیح در خواب نشان اطاعت از خداوند و عبادت و بندگی و ترس از عقوبت است

تعبیر خواب تسبیح گفتن

محمدبن سیرین گوید:
تسبیح کردن به خواب، مطیع بودن است بر فرمان حق. اگر بیند تسبیح می‌کرد، دلیل که مطیع است بر فرمان حق و از غم و اندوه فرج یابد.
اگر کسی بیند روزه داشت و قرآن یا تسبیح و یا تهلیل می‌خواند، دلیل که از حرام خوردن و گناه کردن توبه کند.

تعبیر خواب همراه داشتن تسبیح
محمدبن سیرین گوید: اگر بیند تسبیح به خواب با خود داشت غم و اندوهی بدو رسد، ولکن او را در آن اجر و ثواب است. اگر بیند با تسبیح شکر حق تعالی می‌کرد، دلیل که در دین قوی شود و مالی یابد.

مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که تسبیح به دست دارید گویای آن است که کشش مذهبی شما زیاد است و به طرف دینداری و انجام فرایض دینی می‌روید. داشتن تسبیح و بازی کردن با آن در خواب نظم کارهاست به همین علت وقتی در خواب ببینید که تسبیح شما پاره شد نظام کارتان آشفته می‌شود و در هم می‌ریزد.

تعبیر خواب دانه‌های تسبیح
منوچهر مطیعی تهرانی:
اگر دانه‌های تسبیح را گم کنید رشته کار از دستتان می‌رود. اگر در خواب ببینید که دانه‌های تسبیح را نخ می‌کنید به کاری توفیق می‌یابید که به دقت و تیزهوشی نیاز دارد و نتیجه آن کاری است بزرگ و منظم.
اگر در خواب دیدید که تسبیح خود را گم کرده‌اید و به دنبال آن می‌گردید نشان است که در معرض خطر وسوسه و فریب شیطان قرار گرفته‌اید.

تعبیر خواب تسبیح هدیه گرفتن

مطیعی تهرانی: اگر دیدید که کسی به شما تسبیح داد یا تسبیح از دست کسی گرفتید شما را به کار خیر و صلاح دعوت می‌کنند و اگر شما به کسی تسبیح دادید کاری را از دست می‌دهید.

تعبیر خواب تسبیح از جنس مرجان
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید انگشتر یا تسبیحی از مرجان دارید خوب است چرا که خواب شما می‌گوید صاحب پسر خواهید شد.

منبع:تعبیر خواب تسبیح

تعبیر خواب تسبیح

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز