به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)

 

ساماندهی

خانه » تاریخ ولنتاین ۲۰۱۹

تاریخ ولنتاین ۲۰۱۹

تاریخ ولنتاین ۲۰۱۹ – ۹۷ در ایران چه روزی است؟

ولنتاین روز عشق که زوج های جوان در شب ولنتاین خاطره های خوشی با هم دارند در ایران مصادف با روز ۲۵ بهمن ماه است. دونفره ها در شب ولنتاین بیرون می روند، برای هم کادو می خرند و کلی خاطره می سازند. ولنتاین یا روز عشق، روزی که به نام عشاق دلباخته نامگذاری شده است.

ولنتاین 2019

ولنتاین ۲۰۱۹

 

تاریخ ولنتاین در سال ۹۷ برابر است با روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه (۱۴ فوریه سال ۲۰۱۹)

 

ولنتاین روز مهر و محبت عاشقان است. روزی است که می‌توان بی منت به یکدیگر مهر ورزید و از بودن در کنار هم لذت برد. از ۳۶۵ روز سال چرا ۱۴ فوریه را به ولنتاین اختصاص داده‌اند؟

ریشه ولنتاین در چیست؟

به گزارش نیک شو، به مانند بیشتر مناسبت‌های تقویم میلادی، گرامی داشتن این روز هم به رومیان باز می‌گردد. جشنی که به افتخار قدیس ولنتاین در کلیساهای کاتولیک برگزار می‌گردد.بر اساس افسانه‌های گفته شده، در دوران فرمانروایی یکی از پادشاهان رومی به نام کلاودیوس دوم، کشیشی با نام ولنتاینزندگی می‌کرده است.

ولنتاین 2019

ولنتاین ۲۰۱۹

بنابر اعتقادات این پادشاه مردان مجرد کارایی بیشتری نسبت به افراد متاهل در مبارزات جنگی از خود نشان می‌دادند و بنابراین اجازه ازدواج به هیچ جنجگوی رومی داده نمی‌شد. ولنتاین که با این اعتقاد به شدت مخالف بود به طور مخفیانه عقد سربازان را با دختران محبوبشان جاری می‌نمود. هنگامی که کلاودیوس این موضوع را فهمید، ولنتاین را به محکوم به مرگ کرد.

خلقت بشر به عشق گره خورده است و نمی‌توان از آن به راحتی گذشت. چه در گذشته‌های دور و چه در سال‌های آینده
در سال‌های اخیر برخی از ایرانیان متعصب، روز سپندارمذگان را جایگزین ولنتاین کرده‌اند و این روز را برای خود جشن می‌گیرند. چه ولنتاین و چه سپندارمذگان، هر دو بهانه‌ای است برای ابراز عشق و دوستی.

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز