به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » بیوگرافی یونس دلفی

بیوگرافی یونس دلفی

بیوگرافی یونس دلفی

بیوگرافی یونس دلفی

عملکرد فوق العاده یونس دلفی
بازیکن تیم ملی نوجوانان کشورمان از سوی سایت ترانسفر مارکت نهمین استعداد برتر فوتبال در جهان معرفی شد. سایت ترانسفر مارکت استعداد های برتر در فوتبال جهان را معرفی کرد که یونس دلفی بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان و تیم ملی نوجوانان کشورمان در رده نهم این جدول قرار دارد.
یونس دلفی، پدیده تیم استقلال خوزستان و تیم ملی نوجوانان ایران که در نیم فصل دوم سال گذشته در برخی بازی های استقلال خوزستان به عنوان بازیکن تعویضی بازی می کرد، در لیگ هفدهم عملکرد فوق العاده ای داشته و ستاره تیمش محسوب می شود.
بازیکن ۱۶ ساله ایرانی نهمین استعداد برتر فوتبال در جهان شد. یونس دلفی ۲۷ مرداد امسال با گلزنی برابر پدیده مشهد در استادیوم ثامن، نام خود را به عنوان جوان ترین گلزن هفدهمین دوره لیگ برتر به ثبت رساند.

یونس دلفی متولد اکتبر ۲۰۰۰ بازیکن فوتبال اهل ایران شهرستان شوش دانیال است که برای باشگاه فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. وی همچنین در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بازی کرده است.

تمجید رسانه آمریکایی از دلفی
بلیچر اسپورت رسانه مجازی آمریکایی در آستانه پایان مسابقات جام جهانی نوجوانان ٢٥پدیده این جام را معرفی کرده است. نمایش خوب تیم ملی ایران در این جام جهانی و قرارگرفتن در جمع ٨ تیم برتر باعث شده ستاره های نوجوان ایرانی هم تحت نظر رسانه ها قرار بگیرند که یکی از این ستاره ها یونس دلفی است.

دلفی در این رقابت ها عملکرد فوق العاده ای داشت و غیبتش در دیدار ایران و اسپانیا هم بشدت احساس شد. دلفی که در لیگ برتر ایران در تیم استقلال خوزستان بازی می کند، مورد توجه رسانه معتبر بلیچر اسپورت قرار گرفته است.

این رسانه درباره دلفی ١٧ساله نوشته است:«تیم ملی ایران در جام جهانی نوجوانان عملکرد خوبی داشت و با ۹ امتیاز در مرحله گروهی سرآمد شد. بهترین بازیکن ایران در این رقابت ها یونس دلفی بود که دو گل برابر آلمان به ثمر رساند و یک پنالتی در بازی با کاستاریکا برای تیمش گرفت.

او در بازی مقابل اسپانیا غایب بود؛ شاید اگر در این دیدار حضور داشت، سرنوشت دیگری برای ایران رقم می خورد.»

منبع:بیوگرافی یونس دلفی

بیوگرافی یونس دلفی

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز