به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
گفتگو با خردمندان و دانشوران ، پاداشی کمیاب است.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » بیوگرافی نهال دشتی

بیوگرافی نهال دشتی

بیوگرافی نهال دشتی

بیوگرافی نهال دشتی

نهال دشتی بازیگر ایرانی است که در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۷۱ در شهر تهران متولد شد. وی از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد. وی دارای مدرک سینما از دانشگاه سوره است.

نهال دشتی دوره دیده در ورک‌شاپ‌های متعدد بازیگری هست و شروع کار تئاتر را از سال ٨٩ با نمایش هملت اتومبیل سپس علایم حیاتی-پرستار زمان و.. شروع کرد. تولید ٣ فیلم کوتاه ، ٢ انیمیشن کوتاه و بازی در ۵ فیلم کوتاه «تعطیلات، چشم انداز یک رویا، سرانجام می‌گذارم بروی و…»، تله فیلم “پرواز یک رویا” به کارگردانی فرهاد اهی و سریال تلویزیونی “جاده چالوس” احمد معظمی را در کارنامه هنری خود دارد.

فیلمmedium wp-image-44885″ src=”http://www.dailys.ir/wp-content/uploads/2018/03/بیوگرافی-نهال-دشتی-2-300×200.jpg” alt=”” width=”300″ height=”200″ /> بیوگرافی نهال دشتی

سریال1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d8%af/”>بازی در سریال شهرزاد

نهال دشتی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سریال خود را تجربه کرد. این سریال در ۲۲ مهر ۱۳۹۴ به شبکه نمایش خانگی آمد وی در این سریال نقش میترا دماوندی را ایفا می‌کند. وی در هر دو فصل سریال شهرزاد حضور داشته است.

منبع:

بیوگرافی نهال دشتی

بیوگرافی نهال دشتی

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز