به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.

 

ساماندهی

خانه » بیوگرافی ماسیمو کاررا

بیوگرافی ماسیمو کاررا

آشنایی با بیوگرافی ماسیمو کاررا گزینه خارجی پرسپولیس

بیوگرافی ماسیمو کاررا

بیوگرافی ماسیمو کاررا

کارنامه سوابق ماسیمو کاررا

ماسیمو کاررا سرمربی ۵۵ ساله ایتالیایی که در حال حاضر بیکار است شانس بالایی برای پذیرش هدایت پرسپولیس در فصل آتی برخوردار است؛ او که سرمربی مطرحی در فوتبال اروپا و ایتالیا محسوب می شود به همراه کونته، افتخارات زیادی در سطح باشگاهی و ملی به دست آورده است؛ کاررا که پیش از این گزینه هدایت استقلال نیز بود به واسطه درخواست مالی سنگین، از جمع گزینه های نهایی خط خورد. البته درخواست مالی بیش از ۱٫۵ میلیون یورویی کاررا با توجه به حضورش در تیم ملی ایتالیا و تیم بزرگسالان یوونتوس چندان هم عجیب نیست. او که مربی کارنامه دار و موفقی در فوتبال ایتالیا محسوب می شود توانسته سه جام معتبر کسب کند. او با یوونتوس برنده سوپرجام ایتالیا شده و قهرمان لیگ و جام حذفی لیگ روسیه با اسپارتاک مسکو نیز شده است و از این حیث بر خلاف استراماچونی مربی استقلالی ها، یک مربی برنده محسوب می شود.
او که به طور متوسط در هر تیمی که بوده، یکسال دوام آورده در زمره مربیان با کیفیت محسوب می شود و با توجه به پایان قراردادش با اسپارتاک مسکو، اکنون گزینه در دسترس برای پذیرش هدایت پرسپولیس است و اگر مسئولین پرسپولیس بتوانند نظر او را برای حضور در ایران جلب کنند، یک مربی با کارنامه در کلاس جهانی را به تیم خود آورده اند.

مدرک مربیگری ماسیمو کارره را لایسنس یوفا است و در زمره مربیان تراز اول فوتبال اروپا محسوب می شود.

 

بیوگرافی ماسیمو کاررا

بیوگرافی ماسیمو کاررا

قیمت ماسیمو کاررا

گفته می شود رقم پیشنهادی این مربی به پرسپولیسی ها، ۱٫۸ میلیون دلار بوده است و احتمالاً پرسپولیسی ها بتوانند از عهده پرداخت این مبلغ با توجه به آپشن دار کردن قرارداد وی بر بیایند و این مربی صاحب سبک را که به سیستم ۱-۳-۲-۴ و بازی هجومی علاقه دارد به ایران بیاورند.

منبع:بیوگرافی ماسیمو کاررا

بیوگرافی ماسیمو کاررا

 

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز