به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
به زبانت اجازه نده که قبل از اندیشه ات به کار افتد.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » بیوگرافی شهلا ناظریان

بیوگرافی شهلا ناظریان

بیوگرافی شهلا ناظریان همسر حسین عرفانی

شهلا ناظریان (زادهٔ ۱۳۲۹ خورشیدی ایران) بازیگر سینما و تلویزیون و دوبلور ایرانی است. او همسر حسین عرفانی و برادرزادهٔ ایرج ناظریان گویندهٔ نامدار ایرانی است.

از سال ۱۳۴۱ وارد عرصهٔ دوبله شد ولی بثورت حرفه ای کارش از سال ۱۳۴۲ شروع شد بازیگری در تئاتر را در سال ۱۳۶۸ تجربه کر همچنین در سریال تلویزیونی «این خانه دور است» ( و سریال داستان یک شهر و همچنین فیلم‌ های سینمایی «خوش‌خیال»، «پرِ پرواز» و «شب بخیر غریبه» و … به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است.

حسین عرفانی متولد ۱۳۲۱ در محله سلسبيل تهران، دوبلور و بازیگر است

در دوران دبيرستان كار تئاتر هم ميسریالر دوبله را از سال ۱۳۴۰ شروع كرده يعني در سن ۱۹ سالگي و در استوديو دماوند. دوراني كهفیلم عرفاني هر كسي وارد كار هنر شد ماندگار شد : «در دهه چهل و پنجاه در تمام زمينه هاي هنري چه موسيقي چه نقاشي و چه دوبله هر كسي وارد شد ماندگار شد.»

تحصيلاتم : ديپلم‌
قبل از انقلاب از دوبله تا بازیگری

اولين نقش ها را هم در «شبي در رم» و «پرفسور كم حافظه» گفته و البته نقش هاي كوچكي بودند تا اين كه كم كم عرفاني جاي خود را به عنوان يك گوينده حرفه اي باز كرد و با دوبله در فيلم هايي مثل «ويلون زن روي بام»، نقش هاي جدي تري را نصيب خود كرد

از كلارك گيبل در برباد رفته بگيريد تا همه فيلم هاي همفري بوگارت. البته او تنها در كار دوبله نماند و ديگر عرصه هاي هنري را هم تجربه كرد: «پرويزكاردان در استوديوي دوبله من را ديد و دعوت به بازيگري كرد و بعد در سريال تلخ و شيرين نقشي را به عهده گرفتم.» نقشي كه باعث شد او بازيگري را هم در كنار كار دوبله ادامه دهد و در سريال هايي مثل زيرگذر عمر و اين خانه دور است بازي كند.
خانواده دوبلور

حسین عرفانی در سال ۱۳۶۱ با شهلا ناظریان از دیگری دوبلور های مشهور ایرانی ازدواج کرده است و ثمره این دو مهسا و رستا است، مهسا کار بابا و مامان رو پیگیری کرده و الان در حوزه دوبله فعالیت دارد ، اما رستا دکترای تغذیه دارد و کاری به کار دوبله ندارد ، هر دو دختر متهال هستند.

بیوگرافی شهلا ناظریان

علاوه بر گویندگی و بازیگری

حسین عرفانی : به جز دوبله و بازيگري ومجري گري، عرفاني در كارهاي تبليغاتي هم گويندگي مي كند: «از اول انقلاب تك و توك كارهاي تبليغاتي را گويندگي مي كردم و الان هم به صورت حرفه اي آن را دنبال مي كنم.»

صدای او در نقش دی دی برایمان بسیار آشناست.

منبع: بیوگرافی شهلا ناظریان 

بیوگرافی شهلا ناظریان 

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز