به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

نام :سحر
نام خانوادگی :جعفری جوزانی
تاریخ تولد :۱۳۵۷
محل تولد :سانفرانسیسکو، کالیفرنیا آمریکا
مدرک تحصیل :فارغ التحصیل روانشناسی کودک
سحر جعفری جوزانی، در سال ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا آمریکا متولد شد و تا سن ۵ سالگی ساکن آنجا بود.
او دختر مسعود جعفری جوزانی زاده ملایر(نویسنده و کارگردان) و مادرش آمریکایی است و فتح الله جعفری جوزانی عموی او میباشد. سحر فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.
مسعود جعفری جوزانی متولد ۱۸ آذر ۱۳۲۷ در ملایر کارگردان و فیلمساز و دارای مدرک کارشناسی ارشد فیلمسازی از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو آمریکا است.
از دیگر فعالیت های وی تدریس در دانشگاههای ایران و مدیریت مؤسسه «جوزان فیلم» است. وی مجوز تدریس مادام العمر در دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو را دارد. ایشان به عنوان کارگردان سریال تلویزیونی کوروش کبیر به تهیه کنندگی علی معلم انتخاب شدند.

سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزفیلمسال ۱۳۶۵ آغاز کرد.
او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد. سحر جعفری جوزانی در سال ۱۳۷۸ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم بلوغ شد.
از به یادماندنی ترین کارهای او می توان به هفت ترانه در کنار بازیگرانی چون لعیا زنگنه ، مینا جعفرزاده ، شروین نجفیان اشاره کرد.
جعفری جوزانی در سال ۱۳۸۲ در سریال تلویزیون نقطه چین بازی کرد و فعالیت خود را در تلویسریال کرد. او در سال ۱۳۸۵ مجددا با مهران مدیری در سریال باغ مظفر همکاری کرد که ایفای نقش فروغ ، دختر مظفرخان در این سریال او را دوباره به چهره ای مطرح و محبوب تبدیل کرد.

سحر جعفری جوزانی همچنین در سال ۱۳۸۷ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هجدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم بلوغ شد.
سحر جعفری جوزانی در سال ۱۳۸۹ در سریال خانگی قهوه تلخ مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت و در سال ۱۳۹۳ در فیلم سینمایی ایران برگر ساخته پدرش مسعود جعفری جوزانی بازی کرد.
این فیلم در جشنواره فجر سی و سوم برند سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی را از آن خود کرد. همچنین استقبال خوبی در اکران عمومی این فیلم توسط مردم صورت گرفت .

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

سینمایی

شیر سنگی (۱۳۶۵)
یک مرد یک خرس (۱۳۷۱)
چشمهایش (۱۳۷۸)
بلوغ(۱۳۷۸)
هفت ترانه (۱۳۸۰)
دعوت (۱۳۸۷)
ایران برگر(۱۳۹۳)
مجموعه تلویزیونی

فراموشی ۱۳۹۱
آژانس دوستی ۱۳۷۸-۱۳۷۵
حامی ۱۳۸۱
نقطه چین ۱۳۸۲
قهر و اشتی ۱۳۸۲
باغ مظفر ۱۳۸۵
گنج مظفر ۱۳۸۶
مرد دو هزار چهره ۱۳۸۸
همه بچه های من ۱۳۸۸
در چشم باد ۱۳۸۸
قهوه تلخ ۱۳۸۹

منبع:بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز