به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
هنر ما را به گونه اي رويايي از درد هستي رها مي سازد.

 

ساماندهی

خانه » اخبار سینما » بروس ویلیس با اکشن «محموله گران بها» به سینما می رود

بروس ویلیس با اکشن «محموله گران بها» به سینما می رود

بروس ویلیس با اکشن «محموله گران بها» به سینما می رود

bruce

 

«محموله گران بها» (Precious Cargo) جدیدترین فیلم اکشن بروس ویلیس به زودی راهی‌ پرده‌ سینماها میفیلمود.

بنابر گزارش ام بی فیلم به نقل از مهر،  «محموله گران بها» فیلمی به کارگردانی مکس آدامز از ۱۱ ماه مه (۱۰ روز دیگر) اکران جهانی خود را آغاز می‌کند.

در این فیلم که اولین تجربه کارگردانی آدامز است، بروس ویلیس نقش اِدی، یک رییس مافیایی را بازی می کند. کلر فورلانی و مارک گاسلار دیگر بازیگران این فیلم هستند. کلر فورلانی در نقش دزدی به نام کارن که موجب شکست یک نقشه ادی شده، ظاهر شده است. او برای کسب اعتماد مجدد رییسش، جک با بازی مارک گاسلار، او را مجبور می کند برایش سرقتی غیرممکن را انجام دهد. آنها موفق می‌شوند تا محموله‌ای گران بها از سنگ‌های قیمتی را بدزدند، اما بعد خیانت بین دیگر اعضای گروه، موجب پیچیده شدن ماجرا می‌شود.

آدامز به عنوان کارگردان و نویسنده موفق شده است مخاطب را تا انتهای فیلم با خود همراه کند. او که چند سال پیش با پس زمینه‌ای نظامی به عنوان تهیه کننده وارد هالیوود شد، با مدرک کارشناسی ارشد در تهیه فیلم به زودی توانست حس طنز خود را وارد فیلمنامه‌هایش کند و با دیالوگی‌های سریع و هوشمندانه توانایی نویسندگی خود را در خلق اکشنی با توالی واقعی نشان دهد. او فیلمنامه این فیلم را پیش از ورود به هالیوود و زمانی که به عنوان دانشجوی این رشته در مدرسه فیلم دانشگاه فلوریدا تحصیل می‌کرد نوشته است.

بروس ویلیس بازیگر ۶۰ ساله آمریکایی آلمانی تبار است. او که در راینلاند – فالتز آلمان غربی به دنیا آمده از سال ۱۹۸۰ در عرصه هنری فعال است. این بازیگر، تهیه‌کننده و نوازنده با ایفای نقش جان مک‌کلاین در فیلم جان سخت به شهرت رسید. آثار ویلیس در مجموع و به طور خالص بین ۲٫۵۵ تا ۳٫۰۴ میلیارد دلار آمریکا در گیشه‌های منطقه آمریکای شمالی فروش داشته که از لحاظ پر کردن گیشه هفتمین هنرپیشه نقش اول و هشتمین هنرپیشه نقش مکمل است.

این فیلمی اکشن و پرهیجان ۲۲ آوریل اکران خواهد شد.


منبع : cinemabox.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز