به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.

 

ساماندهی

خانه » اخبار سینما » اسپیلبرگ پروژه بعدی اش را قطعی کرد-انتخاب سوژه جنجالی

اسپیلبرگ پروژه بعدی اش را قطعی کرد-انتخاب سوژه جنجالی

espilberg

استیون اسپیلبرگ اعلام کرد برای پروژه بعدی‌‌اش سراغ ساخت فیلمی بر مبنای اتفاقی واقعی می‌رود که بهفیلمسیاسی بین دو جناح مذهبی بدل شد.

بنابر گزارش ام بی فیلم به نقل از مهر، در فیلم جدید اسپیلبرگ بار دیگر مارک ریلنس جلوی دوربین می‌رود. این فیلم با عنوان «آدم ربایی ادگاردو مورتارا» ساخته می‌شود و کار فیلمبرداری آن در فصل نخست سال ۲۰۱۷ انجام خواهد شد. تا پیش از آن، این کارگردان پر کار باید کار تولید «بازیگر آماده یک» را به اتمام ببرد. «بازیگر آماده یک» تابستان جلوی دوربین می‌رود.

فیلمنامه فیلم جدید اسپیلبرگ را تونی کوشنر می‌نویسد و هم‌اکنون در حال انجام این کار است.

این فیلم با اقتباس از رمان کرتزر که سال ۲۰۰۸ منتشر شد، ساخته می‌شود و داستان آن بر یک پسر یهودی شش ساله تمرکز است که سال ۱۸۵۸ در بولونیای ایتالیا توسط پلیس دستگیر و از خانه پدر و مادرش بیرون برده شد. او کاتولیک بزرگ شد و در نهایت تبدیل به یک کشیش فرقه سن آگوستین شد. خانواده او تلاش زیادی کردند تا پسرشان را دوباره به دست آورند و این امر به یک نبرد سیاسی بزرگ بین دو جناح مذهبی بدل شد.

تاکنون چند بار اسپیلبرگ اعلام کرده بود این فیلم را می‌سازد اما اکنون با شروع به کار کوشنر برای نوشتن فیلمنامه، به نظر می‌رسد این کار عملی شده باشد. این در حالی است که استیون اسپیلبرگ و تونی کوشنر پیش از این در فیلم‌های «لینکلن» و «مونیخ» با هم کار کرده‌اند. کوشنر برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ برای اقتباس این پروژه وارد صحنه شده بود، با این حال بعد از اینکه اسپیلبرگ تصمیم گرفت فیلم «لینکلن» را به عنوان پروژه بعدی‌اش در دست بگیرد، کوشنر نیز تمرکزش را به سمت آن پروژه معطوف کرد.

مارک ریلنس که برای بازی‌هایش در تئاتر لندن با اقبال وسیعی روبه رو شد، مدتی است وارد پروژه‌های اسپیلبرگ شده است. او برای بازی در فیلم قبلی این کارگردان یعنی «پل جاسوسان» جایزه اسکار را برد و در فیلم بعدی او با عنوان «BFG» نیز که با اقتباس از داستانی از رولد دال نویسنده کتاب‌های کودک ساخته می‌شود در نقش غول بزرگ و مهربان بازی کرده است.

اما او باید پیش از بازی در فیلم بعدی اسپیلبرگ برای کریستوفر نولان در فیلم «دانکرک» جلوی دوربین برود. این فیلم ماه آینده کلید می‌خورد.

 

 


منبع : cinemabox.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز