به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » آموزش نصب پرینتر بی سیم  Canon در سیستم مکینتاش

آموزش نصب پرینتر بی سیم  Canon در سیستم مکینتاش

 

آموزش نصب پرینتر بی سیم  Canon در سیستم مکینتاش

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه پرینتر بی سیم Canon را به سیستم ویندوز یا مکینتاش متصل کنید. شما می توانید اتصال را از طریق شبکه ی اینترنت برقرار کنید و یا پرینتر را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و اجازه دهید پرینتر نصب شود و به کامپیوتر متصل گردد.

 

canon

مراحل آماده سازی :

  1. اطمینان حاصل کنید که پرینتر به برق متصل است و روشن می باشد. اگر پرینتر شما برای اتصال و دسترسی به اینترنت نیاز به کابل اترنت دارد, باید از کابل اترنت استفاده کنید و پرینتر را به روتر متصل کنید.
  2. بررسی کنید که آیا پرینتر برنامه ی نصب دارد یا خیر. اگر در کنار پرینتر شما سی دی وجود دارد, ابتدا باید سی دی را وارد کامپیوتر کنید و صبر کنید تا برنامه ی نصب آن اجرا شود سپس می توانید پرینتر را نصب کنید.

معمولا پرینتر های جدید سی دی نصب ندارند و تنها برای برخی از پرینتر های قدیمی باید این کار را انجام دهید.

برای نصب برنامه, به راحتی سی دی را در کامپیوتر قرار دهید, سپس طبق مراحل مشخص شده پیش بروید. برای انجام این مرحله در سیستم عامل مکینتاش، به یک CD reader خارجی نیاز خواهید داشت.

  1. پرینتر را به اینترنت متصل کنید. برای این کار می توانید از طریق پنل LCD پرینتر استفاده کنید, شبکه ی بی سیم را انتخاب کنید و رمز عبور آن را وارد کنید.

برای متصل کردن پرینتر به اینترنت, راهنمای پرینتر را مطالعه کنید زیرا ممکن است برای انجام این کار نکته ی خاصی بسته به نوع پرینتر شما وجود داشته باشد که از آن بی اطلاع باشید.

شما می توانید از راهنمای آنلاین پرینتر خود استفاده کنید, برای این کار به وب سایت Canon بروید و روی گزینه ی SUPPORT کلیک کنید. از منوی کشویی گزینه ی MANUALS را انتخاب کنید, روی Printers کلیک کنید و مدل پرینتر خود را پیدا کنید.

  1. اطمینان حاصل کنید که کامپیوتر و پرینتر, هردو به یک شبکه ی اینترنت متصل هستند. برای اینکه پرینتر بتواند فرمان های کامپیوتر شما را دریافت کند, هر دو باید به یک شبکه ی اینترنت متصل باشند.

اگر کامپیوتر شما به شبکه ی  Wi-Fi دیگری متصل است, شبکه ی  Wi-Fi را به شبکه ای که پرینتر به آن متصل است, تغییر دهید.

 

مراحل نصب :

  1. منوی Apple را باز کنید. برای این کار از گوشه ی سمت چپ صفحه روی لوگوی Apple کلیک کنید. یک منوی کشویی برای شما نمایش داده خواهد شد.
  2. روی گزینه ی System Preferences… کلیک کنید. این گزینه در بالای منوی کشویی قرار دارد.
  3. روی Printers & Scanners کلیک کنید. این گزینه در پنجره ی System Preferences قرار دارد.
  4. روی + کلیک کنید. این آیکون در گوشه ی سمت چپ پنجره قرار دارد. با این کار پنجره ی جدیدی برای شما باز خواهد شد. اگر پرینتر شما به شبکه متصل باشد, نام آن را در پنل سمت چپ مشاهده خواهید کرد.
  5. روی نام پرینتر خود کلیک کنید. این نام در منوی کشویی نمایش داده خواهد شد. با این کار پرینتر نصب خواهد شد, هنگامی که پرینتر نصب شود, نام آن را در سمت چپ پنجره مشاهده خواهید کرد و این بدین معناست که پرینتر با موفقیت به سیستم مکینتاش شما متصل شده است. اگر نتوانستید در این مرحله نام پرینتر خود را مشاهده کنید به مرحله ی بعدی بروید.
  6. سعی کنید پرینتر را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. برای انجام این کار :

سیستم مکینتاش را به روز رسانی کنید.

پرینتر را از طریق کابل USB-to-USB به کامپیوتر متصل کنید.

صبر کنید تا پنجره ی نصب نمایش داده شود.

طبق مراحل مشخص شده پیش بروید.

منبع : آموزش نصب پرینتر بی سیم  Canon در سیستم مکینتاش

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز