به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ارزش انسان به افکار و باورهای اوست

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » آموزش حذف OtShot

آموزش حذف OtShot

 

آموزش حذف OtShot

 

OtShot یکی از برنامه های آزار دهنده ای است که شما قطعا سعی دارید آن را حذف کنید. این برنامه بدون اینکه از شما چیزی بپرسد نصب می شود, بعد از اینکه آن را حذف می کنید مجددا نصب می شود و در کل بسیار آزار دهنده است. اگر از تحمل کردن این برنامه خسته شده اید, در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه به طور کامل از شر این برنامه خلاص شوید. برای انجام این کار ادامه ی مطلب را مطالعه کنید تا در کمتر از چند دقیقه این برنامه را حذف کنید.

 

مراحل :

پنجره  Task Manager

  1. OtShot را ببندید. قبل از اینکه بتوانید OtShot را حذف کنید باید برنامه را ببندید. احتمالا OtShot در پس زمینه اجرا می شود و شما می توانید آیکون آن را در نوار برنامه ها که در سمت راست صفحه ی دسکتاپ قرار دارد, مشاهده کنید. ممکن است لازم باشد برای مشاهده ی برنامه های پنهان شده روی فلش کلیک کنید. روی این آیکون راست کلیک کنید و گزینه ی Exit را انتخاب کنید.

اگر آیکون در نوار برنامه ها قرار ندارد, دکمه های  Ctrl+Alt+Del را فشار دهید تا  Task Manager باز شود. روی زبانه ی Processes کلیک کنید و به دنبال “otshot.exe” باشید. هنگامی که برنامه را پیدا کردید روی آن کلیک کنید و گزینه ی End Process را انتخاب کنید.

پوشه Programs

  1. فایل های OtShot را حذف کنید. هنگامی که برنامه بسته شد, file explorer را باز کنید و به پوشه ی OtShot بروید. OtShot باید در پوشه های “Program Files” یا “Program Files (x86)” قرار داشته باشند.

روی پوشه ی OtShot راست کلیک کنید و گزینه ی Delete را انتخاب کنید. اگر پیامی را مشاهده کردید که فایل ها در حال استفاده هستند, ابتدا اطمینان حاصل کنید که OtShot به طور کامل غیر فعال شده باشد.

همچنین بررسی کنید که آیا پوشه OtShot در پوشه “Programs” هارد دیسک شما وجود دارد. اگر وجود دارد، آن را نیز حذف کنید.

اگر حذف فایل ها برای شما دشوار است, کامپیوتر را در حالت Safe Mode روشن کنید سپس آنها را حذف کنید.

حذف رجیستری OtShot

  1. رجیستری OtShot را حذف کنید. پس از حذف فایل ها، لازم است رجیستری OtShot حذف شود تا این برنامه مجددا نصب نشود. برای باز کردن رجیستری, دکمه های Windows key + R را فشار دهید تا دیالوگ باکس Run نصب شود, سپس عبارت “regedit” را وارد کنید و دکمه ی Enter را فشار دهید.

رجیستری در چند پوشه مرتب سازی شده است. روی علامت “+” کنار نام پوشه کلیک کنید تا باز شود.

موارد زیر را حذف کنید :

برای حذف هر مورد روی آن راست کلیک کنید و گزینه ی Delete را انتخاب کنید. HKEY_CURRENT_USER\Software\

Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\OtShot

HKEY_CURRENT_USER\Software\OtShot

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\

ZalmanInstaller_otshot[1]

حذف از لیست برنامه

  1. OtShot را از لیست راه اندازی برنامه ها حذف کنید. هنگامی که تمام موارد بالا را از کامپیوتر حذف کردید, می توانید OtShot را از لیست راه اندازی برنامه ها حذف کنید. در حالی که OtShot دیگر نباید بارگذاری شود زیرا تمام فایل های آن حذف شده است اما باز هم پیشنهاد می کنیم این کار را انجام دهید تا هنگام راه اندازی مجدد سیستم, این برنامه برای بارگذاری تلاش نکند.

دیالوگ باکس Run را باز کنید و عبارت “msconfig” را وارد کنید. با این کار MSCONFIG tool باز خواهد شد.

روی زبانه ی Startup کلیک کنید و در این لیست عبارت OtShot را جستجو کنید. علامت گزینه ی OtShot را حذف کنید تا از لیست حذف شود.

  1. برای اتمام فرایند حذف کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید. بعد از راه اندازی مجددا هیچ اثری از برنامه ی OtShot در کامپیوتر مشاهده نخواهید کرد.

منبع : آموزش حذف OtShot

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز