به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » آموزش حذف تبلیغات در آنتی ویروس Avira با استفاده از ابزار  Local Security Policy

آموزش حذف تبلیغات در آنتی ویروس Avira با استفاده از ابزار  Local Security Policy

 

آموزش حذف تبلیغات در آنتی ویروس Avira با استفاده از ابزار  Local Security Policy

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه تبلیغات نسخه ی رایگان آنتی ویروس Avira را حذف کنید. به خاطر داشته باشید که شما نمی توانید پیام های اطلاع رسانی در مورد به روز رسانی و اتصالات غیر امن به اینترنت آنتی ویروس را حذف کنید. به این ترتیب شما تنها می توانید پنجره هایی که برای تبلیغات باز می شوند را از طریق تنظیمات آنتی ویروس حذف کنید.

 

مراحل

  1. منوی Start را باز کنید. از گوشه ی سمت چپ صفحه روی لوگوی ویندوز کلیک کنید. ابزار Local Security Policy می تواند بیشتر تبلیغات را مسدود کند.

این گزینه تنها در نسخه ی حرفه ای ویندوز در دسترس است. اگر از نسخه ی معمولی ویندوز استفاده می کنید قادر به استفاده از این ابزار نخواهید بود.

  1. در منوی Start عبارت local security policy را تایپ کنید. با این کار سیستم برنامه ی local security policy را جستجو خواهد کرد.
  2. روی Local Security Policy کلیک کنید. این برنامه باید در بالای پنجره ی Start قرار داشته باشد. با این کار پنجره ی Local Security Policy برای شما باز می شود.

اگر جواب نداد, عبارت secpol.msc را تایپ کنید و از بالای پنجره ی Start روی secpol.msc کلیک کنید.

  1. روی Software Restriction Policies کلیک کنید. این پوشه در سمت چپ پنجره قرار دارد.
  2. روی Action کلیک کنید. این زبانه در بالای پنجره قرار دارد. یک منوی کشویی ظاهر خواهد شد.
  3. روی New Software Restriction Policy کلیک کنید. این گزینه در منوی کشویی Action قرار دارد. با این کار چندین گزینه در جعبه ی سمت راست پنجره ظاهر خواهد شد.

شما هم چنین می توانید روی پوشه ی Software Restriction Policies راست کلیک کنید و از منوی کشویی گزینه ی New Software Restriction Policy را انتخاب کنید.

  1. روی Additional Rules دوبار کلیک کنید. این پوشه در سمت راست پنجره قرار دارد.
  2. روی Action و سپس New Path Rule کلیک کنید… شما این گزینه را در پایین منوی Action مشاهده خواهید کرد. با این کار پنجره ی جدیدی برای شما باز خواهد شد.

شما هم چنین می توانید در سمت راست پنجره راست کلیک کنید و سپس از منوی کشویی روی گزینه ی New Path Rule… کلیک کنید.

  1. روی Browse…. کلیک کنید. این گزینه زیر “Path” قرار دارد. پنجره ای که بتوانید پوشه ی Avira را در آن جستجو کنید, برای شما باز خواهد شد.
  2. به پوشه ی Avira بروید و فایل notifications را انتخاب کنید. روی This PC کلیک کنید, روی نام درایو کلیک کنید, روی Program Files (x86) کلیک کنید, روی Avira کلیک کنید, روی AntiVir Desktop کلیک کنید و دوبار روی فایل ipmgui.exe کلیک کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که سطح امنیت روی “Disallowed” تنظیم شده باشد. اگر چیز دیگری زیر عنوان “Security level” مشاهده کردید, قبل از ادامه ی کار روی منوی کشویی کلیک کنید و گزینه ی Disallowed را انتخاب کنید.
  4. روی Apply و سپس OK کلیک کنید. این دو گزینه در انتهای پنجره قرار دارند. با این کار اعلان های آنتی ویروس Avira در کامپیوتر شما مسدود خواهند شد.

منبع : آموزش حذف تبلیغات در آنتی ویروس Avira با استفاده از ابزار  Local Security Policy

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز