به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » کیف پول سیف پل

کیف پول سیف پل

مقدمه

برای ذخیره ارز های دیجیتال، حتماً باید از کیف پول های دیجیتال استفاده کنید. با گسترش حوزه رمز ارز ها در حال حاضر ولت های مختلفی شروع به فعالیت کرده اند اما توجه داشته باشید که تمام ولت ها معتبر نیستند! شما باید برای رمز ارز های خود یک ولت معتبر انتخاب کنید چراکه اگر ولت شما معتبر نباشد، ممکن است سرمایه تان از دست برود. زمانی که یک کیف پول معتبر باشد، یعنی امنیت مناسبی نیز دارد. در صورتی که ولت انتخابی شما امنیت نداشته باشد، ذخیره دارایی و یا سرمایه در آن اشتباه محض است.

کیف پول ارز دیجیتال به صورت کلی به ۳ دسته تقسیم می شود.

  1. کیف پول های نرم افزاری
  2. کیف پول های سخت افزاری
  3. کیف پول های کاغذی

ما در سایت زوم ارز به صورت کامل و جامع ولت های نرم افزاری و سخت افزاری و کاغذی را به شما معرفی کرده و سپس آموزش داده ایم. در صورتی که علاقه مند به آشنایی با هر یک از ولت های فوق را دارید، حتماً به سایت زوم ارز مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به بخش آخرین مطالب سایت زوم ارز، به راحتی به جدید ترین اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

در این مقاله نیز ما قصد داریم تا اشاره ی کوچکی به یکی از کیف پول های نرم افزاری معروف که سیف پل نام دارد کنیم. در صورتی که قصد دارید تا با این ولت بیشتر آشنا شوید، حتماً این مقاله را تا انتها دنبال کنید. لازم به ذکر است که اگر علاقه مند به آشنایی کامل و جامع با کیف پول سیف پل هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً به مقاله اختصاصی آموزش کیف پول سیف پل SafePal به سایت زوم ارز مراجعه کنید.

بررسی کیف پول سیف پل

همان‌طور که اشاره شد، کیف پول سیف پل یکی از ولت های نرم افزاری معروف می باشد که این روزها نام آن بیشتر از زبان کاربران ایرانی شنیده می شود. سیف پل به دلیل اینکه از صرافی داخلی بایننس پشتیبانی می کند، این روزها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

با عنایت به اینکه احراز هویت در صرافی بایننس اجباری شده است، کاربران ایرانی از کیف پول سیف پل جهت فعالیت در صرافی بایننس استفاده می کنند. در صورتی که شما علاقه مند به استفاده از صرافی بایننس در کیف پول سیف پل هستید، می توانید با مراجعه به مقاله آموزشی کیف پول سیف پل، طریقه کار با صرافی بایننس در داخل این کیف پول را آموزش ببینید.

کیف پلو سیف پل جز نسخه نرم افزاری، دارای نسخه سخت افزاری نیز می باشد که ما در این مقاله قصد نسخه نرم افزاری این ولت را به شما داریم. خوشبختانه کیف پول سیف پل از رمز ارز های مختلفی پشتیبانی می کند و شما می توانید با اطمینان رمز ارز های خود را در داخل این کیف پول ذخیره سازی نمایید.

این ولت برای خود یک توکن اختصاصی با نام SFP دارد که شما می توانید از این توکن در معاملات خود نیز استفاده نمایید. یکی از سؤالاتی که بسیار توسط کاربران از ما پرسیده می شود، این است که آیا این ولت امنیت دارد؟ برای دریافت پاسخ این سؤال در ادامه همراه ما باشید.

امنیت در کیف پول سیف پل

امنیت کیف پول نرم افزاری سیف پل مناسب است و شما می توانید با رعایت نکات امنیتی مربوط به خودتان از این ولت استفاده کنید. در حال حاضر تا به حال گزارشی مبنی بر هک شدن این ولت منتشر نشده است و این موضوع می تواند کمی به امنیت آن کمک کند.

در صورتی که امنیت یک ولت از سوی توسعه دهندگان مناسب باشد، اما شما که استفاده کننده از ولت هستید امنیت کیف پول خود را تأمین نکنید، باز هم ممکن است دچار حمله های فیشینگ و یا… شوید. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که چه نوع امنیتی باید توسط کاربران تأمین شود؟

زمانی که شما عبارات بازیابی را یادداشت می کنید، باید توجه داشته باشید که هیچ فردی نباید از عبارات بازیابی شما با خبر شود. در صورتی که فرد و یا افرادی مطلع عبارات بازیابی شما شوند، به راحتی می توانند کیف پول شما را هک و سرمایه موجود در آن را تخلیه کنند.

جز عبارات بازیابی، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. در صورتی که قصد دارید تا درباره امنیت ولت های نرم افزاری و سخت افزاری بیشتر بدانید، به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت زوم ارز بزنید.

بررسی مزایا و معایب کیف پول سیف پل

اطلاع از مزایا و معایب به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید در انتخاب خود تصمیم گیری کنید. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به برخی از مزایا و معایب این ولت بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

مزایا:

  • رابط کاربری مناسب و کاربر پسند
  • پشتیبانی از رمز ارز های مختلف
  • امنیت پایدار
  • پشتیبانی از صرافی داخلی بایننس
  • امکان تبادل سریع رمز ارز ها

معایب:

  • عدم پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

کیف پول سیف پل از چه سیستم عامل هایی پشتیبانی می کند؟

در حال حاضر کیف پول نرم افزاری سیف پل تنها از سیستم عامل های «اندروید» و «IOS» پشتیبانی می کند و شما نمی توانید از آن در سیستم عامل های کامپیوتری استفاده کنید. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که تکلیف افرادی که قصد استفاده از این ولت در سیستم عامل های کامپیوتری دارند چیست؟

با توجه به اینکه در حال حاضر این ولت هیچ نسخه کامپیوتری ندارد، باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه کامپیوتری این ولت منتشر می شود یا خیر! در کل اگر هیچ نسخه کامپیوتری برای این ولت منتشر نشود نیز، شما می توانید با استفاده از یک شبیه ساز اندروید کیف پول سیف پل را به راحتی در سیستم عامل «ویندوز» نصب کنید.

همان‌طور که اشاره کردیم، ما در این مقاله تنها اشاره کوچکی به کیف پول سیف پل داشتیم. برای آشنایی بیشتر و همچنین مشاهده آموزش کامل و جامع این ولت نیاز است تا به سایت زوم ارز مراجعه و سپس نام ولت را در سایت جستجو کنید. یا اینکه شما می توانید با استفاده از لینک مستقیم این مقاله که کمی قبل تر قرار داده شد، به صورت مستقیم وارد مقاله اختصاصی آموزش این ولت شوید.

بیشتر بدانید:

ما در سایت زوم ارز، یک سرویس جدید به نام آربیتراژ گیری در زوم ارز راه اندازی کرده ایم. شما می توانید با استفاده از این سرویس به راحتی کسب درآمد کنید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که کسب درآمد از طریق آربیتراژ گیری چگونه است؟ در این نوع از درآمد زایی شما می توانید قیمت ارزهای دیجیتال را در صرافی های مختلف ایرانی مشاهده کنید. حال پس از آشنایی با قیمت ها رمز ارز مورد نظرتان را می توانید از یک صرافی با قیمت کمتر بخرید و به یک صرافی دیگر با قیمت بیشتر بفروشید. از این طریق می توانید سود با درصد های مختلف کسب کنید. برای انجام این کار کافیست سری به سایت زوم ارز بزنید.همچنین می توانید اطلاعات رویداد های بسیار مهم ارز دیجیتال را از وبسایت زوم ارز دنبال نمایید.

منبع: www.zoomarz.com

 

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز