به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نسخه کرک شده بازی فارکرای ۶ در پارسی دانلود

نسخه کرک شده بازی فارکرای ۶ در پارسی دانلود

بدون شک سری بازیهای فارکرای را میتوان از محبوب ترین گزینه های ممکن در سبک بازیهای جهان باز دانست که امروزه ویژگی و توانایی های شرکت سازنده فارکرای برکسی پوشیده نیست زیرا در هر نسخه از این بازی میتوان درصد بالایی از محبوبیت را در کاربران مشاهده کرد که فارکرای ۶ تا سال ۲۰۲۲ آخرین نسخه این بازی بشمار میرود.

این بازی با استفاده از یک سری المان کاملا جدید در مسیر بازیهای قدیمی قدم به عرضه گیم نهاده است که استفاده از بخش های جذاب در کنار اکشن های صوتی و تصویری میتواند گیمر را مجذوم گیم پلی کند. بخش گیم پلی بازی فارکرای ۶ توانایی سرگرم کردن شما برای ساعات طولانی را دارا میباشد که در این زمینه میتوانید با یک گیم پلی طولانی و بیش از ۱۰۰ ساعت سروکار داشته باشید که نمونه این بازی در دنیای فعلی کمتر دیده شده است. بعنوان یک ماجراجو و رهبر نیروهای آزادی خواه باید در برابر افرادی ایستادگی کنید که سرتاسر سرزمین شمارا احاطه کرده اند و این مورد سبب نارضایتی بسیاری از مردم گشته است.

با دانلود بازی Far Cry 6 میتوانید به تعداد زیادی از سلاح های جدید دسترسی داشته باشید که دستیابی به آنها میتواند شمارا در زمینه رسیدن به اهدافتان که آزاد شدن کشورتان است همراهی کند. بدون شک تکنولوژی موجود در سلاح ها در گاهی اوقات میتواند شمارا با یک دردسر بزرگ رو به رو کند که آن مورد استفاده دشمنان شما از این نوع سلاح ها است. باید تمام حواس خود را جمع کنید تا کشته نشوید زیرا سطح دشواری فارکرای شش به شدت بالا است و به آسانی گذشته نمیتوانید از سد مراحل عبور کنید.

ارتباط با دیگر نسخه های بازی یعنی سری ۴ و ۵ میتواند مقداری شمارا با یک داستان نسبتا پیچیده رو به رو کند که با آزاد سازی یکسری شخصیت ها میتوانید به افراد منفی نسخه های نامبرده نیز دسترسی پیدا کنید که با کمک یکدیگر باید مرادانلودر بگذارید. بازی Far Cry 6 را میتوان از محبوب ترین گزینه های عرضه شده در سبک بازیهای اکشن کامپیوتری دانست که توسط کمپانی نام آشنای Ubisoft  طراحی و عرضه شده است. یوبی سافت همیشه بدنبال ساخت بازیهایی بوده است که از یاد کاربران نرود و این مورد را در نسخه شش بازی فارکرای رعایت نموده است. زیرا برخی از کارکنان یوبی سافت بر این باور بوده اند که با عرضه نسخه ششم سایر نسخه های بازی از یاد خواهند رفت که با یک برنامه ریزی حرفه ای و استفاده از شخصیت نسخه های قبلی این مورد را برطرف نموده اند که تا کنون از دیدگاه کاربران موردی مناسب و جذاب بوده است.

طبق اطلاعات بدست آمده بازی کامپیوتر فارکاری ۶ بیش از ۷۵ گیگابایت حجم دارد که باید بدانید به محض کرک شدن نسخه معتبر و در آینده نسخه تست شده بازی با ترافیک نیم بهاء در پارسی دانلود قرار خواهد گرفت که کاربران عزیز بدون مشکلی میتوانند بازی مربوط را با لینک مستقیم از سرور های پرسرعت سایت دریافت کنند.

 

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز