به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
حوادث چون روزها سپری می شوند.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » معرفی سرویس کاهش گادپینگ

معرفی سرویس کاهش گادپینگ

سرویس کاهش پینگ طی چند سال اخیر در سطح اینترنت و در میان وبسایت های ایرانی ارائه شده است.
این سرویس به شما این امکان را می دهد که پس از اتصال به آن و با وجود نامناسب بودن وضعیت اینترنتتان در نهایت با پینگ تایم کمتری وارد گیم مورد نظر خود شوید و در نتیجه بازی آنلاین بهتر، لذت بخش تر و سریع تری را تجربه کنید و احتمال قطع شدن ناگهانی خود از بازی را به حداقل میزان ممکن برسانید.
شاید ۱۰۰ میلی ثانیه پینگ تایم کمتر یا بیشتر در نگاه اول چندان مهم نباشد، اما اگر اینطور فکر می کنید سخت در اشتباهید !

شاید برای یک گیم مانند FIFA پینگ تایم پایین چندان اهمیتی نداشته باشد، اما برای بازی های تیراندازی خیر. کافیست یکبار بازی پرطرفدار Counter Strike را بصورت آنلاین بازی کرده باشید، آن زمان متوجه خواهید شد که پینگ ۲۰۰ میلی ثانیه نسبت به پینگ تایم ۱۰۰ میلی ثانیه چقدر در هدف گیری و تیراندازی شما و تاثیر آن بر روی یک شلیک موفق داخل گیم موثر خواهد بود.
هر چقدر پینگ تایم اینترنت شما داخل این گیم بیشتر باشد راحت تر توسط بازیکنان حریف مقابل مورد اصابت گلوله قرار خواهید گرفت.
می خواهید بدانید چرا این اتفاق می افتد؟ چراکه با پینگ ۲۰۰ میلی ثانیه شما در هر ثانیه ۵ فریم (تصویر) از بازی را مشاهده می کنید، اما با پینگ ۱۰۰ میلی ثانیه این عدد به ۱۰ فریم افزایش پیدا می کند. یعنی می توان گفت که سرعت بازی به نحوی دو برابر می شود. برای گیمر های حرفه ای حتی ۱۰ میلی ثانیه هم عدد بسیار بزرگیست!
پینگ تایم
یکبار بررسی وضعیت پینگ و داشتن این تصور که پینگ همیشه ثابت خواهد ماند تصوری غلط می باشد، خود کلمه پینگ تایم گویای این موضوع می باشد که پینگ در زمان معنی خواهد داشت و طی تمامی زمان ها ثابت نیست و می تواند مقادیر مختلفی داشته باشد. اینکه پینگ تایم در لحظه ای نرمال بوده دلیل بر این نیست که در تمامی لحظات هم نرمال خواهد ماند حتی بعد از اتصال و در زمان استفاده از کاهش پینگ نیز این قانون حاکم است.
پینگ به آدرس ها
IP هایی نظیر ۸٫۸٫۸٫۸ و یا ۴٫۲٫۲٫۴ که در میان گیمرها رواج دارد صرفا آی پی هایی هستند که جهت تست کلی وضعیت اینترنت پینگ تایم کاربرد دارند. با زبانی ساده تر تنها IP هایی که برای شما اهمیت دارند تنها و تنها آی پی های گیم سرور می باشند و به هیچ وجه پینگ از ادرس های دیگر کاربردی ندارد، چرا که هر دو آنها از DNS های گوگل هستند و طبیعتا سرور گیم که روی آن بازی می کنید سرور DNS گوگل نیست! ?
گادپینگ چگونه کار می کند ؟
گادپینگ با بهره گیری از سرورهای قدرتمند از بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنتر های ایران، پینگ تایم فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد !
شما با متصل شدن به سرور های پرقدرت گادپینگ، تاثیر بسزایی را در کاهش پینگِ اینترنت خود مشاهده خواهید کرد. به این گونه که پس از اتصال به سرویس، تعداد Packet Loss یا همان Timed Out های اینترنت کاربر به حداقل میزان ممکن خود رسیده و هم چنین Delay یا همان تاخیرهای داخل گیم نیز تا حد بسیار زیادی از بین خواهد رفت تا شما بازی آنلاین بدون لگ و قطعی ای را تجربه کنید. علاوه بر این مورد، این سرویس کاهش پینگ به شما کمک می کند تا پینگ اینترنت خود را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهید.
 
بررسی عملکرد سرویس
در تست زیر قصد داریم تا پینگ اینترنت خود را در دو حالت زیر بررسی کنیم :
۱٫ هنگامی که از سرویس گادپینگ استفاده می کنیم
۲٫ وقتی که در حالت عادی و بدون استفاده از سرویس کاهش پینگ، به اینترنت متصل هستیم
حالت اول (پینگ گرفتن از یکی از سرور های دوتا۲):
زمانی که به سرویس گادپینگ وصل نیستیم
 
همانطور که در تصویر مشخص است پینگ ما در بازه ی ۴۰۰ تا ۹۰۰ میلی ثانیه می باشد که نه تنها ثبات ندارد بلکه اصلا برای بازی آنلاین مناسب نمی باشد.
حالت دوم در حالی که به سرویس متصل هستیم:
 
مشاهده می کنید که بعد از وصل شدن به سرویس کاهش پینگ ، پینگ به ۱۳۰ میلی ثانیه کاهش یافت.
توجه مهم : اگر پینگ اینترنت شما از سرورهای داخلی بیشتر از ۵۰ الی ۶۰ میلی ثانیه باشد بدین معنی بوده که پینگ تایم داخلی اینترنتتان مناسب نبوده و در نتیجه استفاده از سرویس کاهش پینگ تاثیری به دنبال نخواهد داشت.
برای درک بهتر موضوع به تصویر زیر توجه فرمایید :
انتخاب سرویس کاهش پینگ مناسب:
پس از تست کردن سرویس بصورت کامل (ترجیحا داخل خود گیم) و در صورت داشتن رضایت از آن میتوانید اقدام به خرید فرمایید (با مراجعه به صفحه اصلی وبسایت گادپینگ، و انتخاب یکی از دو پلن نامحدود زمانی و یا یکماهه).
در اینجا با دو نوع سرویس V.I.P و معمولی مواجه می شویم، اما تفاوت این دو سرویس در چه مواردی می باشد؟
هر دو گروه از گیمرهای حرفه ای و نیمه حرفه ای می توانند از سرویس های کاهش پینگ معمولی و یا VIP استفاده کنند. بطور کلی تفاوت این دو سرویس به شرح زیر می باشد :
۱٫ پایداری سرویس VIP در طول ماه اندکی از سرویس معمولی بیشتر می باشد. (ممکن است سرورهای معمولی طی یک ماه در مجموع با نیم ساعت قطعی همراه باشند در صورتی که این زمان برای سرورهای VIP کمتر از ۱ الی ۱۰ دقیقه می باشد)
۲٫ پینگ تایم سرویس های VIP بر روی برخی از IP ها نسبت به سرویس معمولی پایین تر می باشد. (اما ممکن است پینگ سرویس معمولی برای گیمی که شما بازی می کنید بهتر باشد! لذا قبل از اقدام به خرید هر دو سرویس را تست فرمایید)
تست رایگان :
جهت دریافت اکانت تست رایگان (VIP + معمولی) به لینک مقابل مراجعه فرمایید : تست رایگان سرویس کاهش پینگ
شایان ذکر است در صورت نارضایتی از کارکرد سرویس (با ذکر دلیل) می توانید تا ۷ روز پس از خرید وجه پرداختی خود را پس بگیرید.
باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز