به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)

 

ساماندهی

خانه » سال انتشار فیلم سریال » 1395 » دانلود رایگان برنامه خندوانه

دانلود رایگان برنامه خندوانه

دانلودسوم برنامه خندوانه با لینک مستقیم

دانلود رایگان فصل سوم برنامه خندوانه با کیفیت عالی

دانلود فصل سوم برنامه خندوانه ۹۵

خندوانه

قسمت پایانی فصل سوم درج شد

نام برنامه : خندوانه

موضوع: سرگرمی، طنز

منتشرکننده:ام بی فیلم

مجری و کارگردان: رامبد جوان

سال تولید: ۱۳۹۴

انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقهفیلمdir=”rtl”>فرمت: MP4

پخش : شبکه نسیم

خلاصه داستان خندوانه:

 بعد از دو سری پخش خندوانه با موفقیت باور نکردنی همراه بود رامبد جوان سری سوم خندوانه را با قدرت و آیتم های متفاوت تری تهیه کرد خندوانه قصد دارد تا فرهنگ شوخى کردن رو بررسى کند و شکل صحیح و عمومى آن را پیدا کند و آن رو ترویج بدهد.خندوانه ایها معتقد هستند که اگر ما در یک روز اصلا نخندیم اون روز، روز بدى بوده .پس بیاین با هم یاد بگیریم که چطور مى شه شاد بود و خندید و این امر مهم رو به دیگران هم سرایت داد.

با توجه به اتفاقات چهارشنبه سوری برای جلوگیری از رفتن کودکان و جوانان به خیابان ها شبکه نسیم قصد دارد برنامه خندوانه رو چند روز زودتر روی آنتن تلویزیون ببرد

اولین قسمت از برنامه «خندوانه» شب چهارشنبه سوری ۲۵ اسفند ۹۴ روی آنتن می رود و تا جمعه هر شب ساعت ۲۳ پخش می شود.

جمعه ها و شنبه ها نیز مجموعه نمایشی «دورهمی» روی آنتن شبکه نسیم می رود. بعد از آن هر هفته یکشنبه تا پنجشنبه برنامه «خندوانه» به پخش خواهد رسید.

سومین فصل از «خندوانه» با تغییرات جدیدی روی آنتن می رود از جمله اینکه استودیو برنامه بزرگتر شده و تعداد مهمانان حضوری نیز افزایش یافته است.

مختصر نقدی بر فصل سوم برنامه خندوانه :

رامبد جوان،كارگردان سينما و تلويزيون گفت: ۱۳ سال پيش سو‍ژه خندوانه به ذهنم رسيد و الان تازه به روی آنتن رفته است. وی با اشاره به همكاری از نظرات منتقدان و كارشناسان حوزه رسانه گفت: پس از اينكه حدود ۱۶ برنامه روی آنتن رفت از آقای شهيدی فر خواستيم تا نظراتش را درباره برنامه به ما ارائه دهد. از او خواستيم به ما بگويد چه كنيم كه كار جذاب تر شود.جوان ادامه داد: اصلی ترين پيشنهاد شهيدی فر هم به ما اين بود كه داخل استوديو بايد جذاب تر و ارتباط با مخاطب داخل مفصل تر باشد. ما هم هشتاد درصد تمركز را روی استوديو آورديم.رامبد جوان با بيان اينكه اكنون با تمام قوا كار می كنيم، توضيح داد: قطعا در ادامه برنامه بهتر خواهد شد، اما اين بدان معنا نيست كه الان برخی آيتم ها يا برنامه ها را خرج نكرديم و می خواهيم بعدا  رونمايی كنيم. الان هم با تمام قوا حركت می كنيم و اين برنامه تمام ظرفيت و توانايی ماست.

باکس دانلود
باکس تبلیغات
امتیاز 5.00 ( 19 رای )

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز