به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » مفهوم سئو و ASO

مفهوم سئو و ASO

سئو چیست؟

SEO مخفف Search Engine Optimization به معنای بهینه‌ سازی موتور جستجو و ASO مخفف App Store Optimization به معنای بهینه‌ سازی صفحه اپلیکیشن در اپ استور می باشد .  سئو به صورت روشی استراتژیک تعریف می گردد که برای افزایش بازدید از وب ‌سایت بکار می رود  .  در میان موتورهای جستجو ؛ هرچه وب‌ سایت در جایگاه بالاتری قرار داشته باشد ،  بیشتر در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت .  لازم به توضیح است یک سئو خوب می ‌تواند کمک شایانی به موتورهای جست‌ و جو کند .  پس برای موفق شدن و بیشتر دیده شدن به انجام سئو نیاز هست .  در نخستین گام ،  انتخاب URL یا نام دامنه یا آدرس وب‌ سایت مناسب  می‌تواند به مخاطبین کمک نماید تا راحت ‌تر شما را پیدا کنند .

 

 

 

راهکارهایی  برای بهبود سئو وب ‌سایت :

۱- تولید نمودن  محتوای خوب و با کیفیت ؛ زیرا محتوای مناسب تولید شده برای مخاطبان منجر به افزایش ترافیک وب ‌سایت و در نهایت بهبود اعتبار وب ‌سایت شما می گردد .   در یک محتوای اصیل و با کیفیت  ( همچون مقالات ،  متن ،  عکس ،  ویدئو ،  سخنرانی ،  اینفوگرافیک و …) نباید هیچ گونه کپی برداری یا بازنویسی از محتواهای دیگران وجود داشته باشد . لازم به توضیح است محتوایی که برای اولین بار در وب ‌سایت شما منتشر می‌ گردد نباید قبلاً در وب‌ سایت دیگری منتشر شده باشد زیرا دیگر مناسب وب‌ سایت شما نخواهد بود .  چنانچه ویدئو یا تصویری منتشر در وب سایت منتشر می ‌کنید ،  باید یک توضیح متنی در کنار آن اضافه گردد . در این زمینه این دوره دیجیتال مارکتینگ را مشاهده کنید.

۲- استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط ، یکی از مهم ‌ترین تکنیک‌ های بهبود سئو است .  ابتدا باید عبارات کلیدی مناسب برای هر صفحه وب ‌سایت شناسایی شده و آن را در چندین بار در صفحه مورد نظر تکرار نمود . به منظور برجسته کردن عبارات کلیدی می توان از روش‌هایی مثل بولد کردن ،  ایتالیک کردن ،  تگ کردن و سایر روش‌های تأکیدی کرد .

۳- تنظیم جهت ‌دهی و لینک‌های داخلی وب ‌سایت در تعیین اهداف هر صفحه توسط موتورهای جستجو نقش مهمی دارد .  لینک‌های داخلی کمک می ‌کنند بین صفحات در وب‌ سایت حرکت نمود که این مورد برای بهبود سئو بسیار خوب است .

۴- ایجاد عناوین و توضیحات مناسب برای هر صفحه از مهم‌ ترین معیارهایی می باشد که گوگل بر اساس آن‌ها وب ‌سایت شما را رتبه ‌بندی می ‌کند .  لازم به ذکر است عنوان ،  همان جملات کوتاهی است که با حرکت موس بر روی آن ، برجسته شده و به کاربر در فهم آنچه در صفحه وب ‌سایت وجود دارد ،  کمک می نماید .  توضیحات نیز عباراتی هستند که به ‌صورت کوتاه در زیر لینک ارائه می شوند تا کاربران با خواندن آن دریابند که وب‌ سایت در مورد چیست .

۵- بهینه ‌سازی سرعت بارگذاری وب‌ سایت ،  بر نرخ تبدیل بازدید کنندگان به مشتری نیز تأثیر می ‌گذارد .  با استفاده از ابزار Pingdom ،  می تواند سرعت بارگذاری وب ‌سایت خود را اندازه‌گیری نمود  و با استفاده از نتایج به ‌دست‌آمده از آن ،  تصاویر یا کدهایی که باعث تأخیر در بارگذاری می‌شوند را بهینه سازی کرد .

۶- لینک‌ها را باید به دست آورید و نباید خرید . اقدام به خرید یا فروش لینک‌ها بر خلاف قوانین وب ‌سایت گوگل است .  موتورهای جستجو نیز می‌ توانند لینک ‌های مشکوک ،  دستکاری ‌شده و غیرطبیعی را شناسایی نمایند که این امر باعث کاهش رتبه در موتورهای جستجو می‌ شود .

۷- استفاده از  alt text در تصاویر و ویدئو برای توصیف تصویر یا ویدئو ، بهترین موقعیت برای به کار بردن کلمات کلیدی و نام بردن از برند شماست .

 

 

 

بهینه ‌سازی اپلیکیشن موبایل (ASO) :

از ASO  یا فرایند بهینه ‌سازی اپلیکیشن‌ های موبایل برای قرار گرفتن در جایگاه بالاتر نتایج جستجو در مارکت و بیشتر دیده شدن اپلیکیشن استفاده می شود .هدف اصلی از اجرای  ASO ،  هدایت افراد به صفحه معرفی اپلیکیشن یعنی افزایش ترافیک و در نهایت دانلود آن اپلیکیشن است .

 

  راهکار بهبود  ASO :

۱- انتخاب عنوان مناسب برای اپلیکیشن ، زیرا  یک عنوان خوب در رتبه ‌بندی اپلیکیشن تأثیر قابل‌ توجهی دارد .  این عنوان باید  : کوتاه باشد ؛  خاص و خلاقانه باشد ؛  ساده و ماندگار باشد ؛  از کاراکترهای عجیب مانند علائم و نشانه‌های خاص استفاده نشود  .

۲-  انتخاب ،  ردیابی ،  تجزیه ‌وتحلیل کلمات کلیدی مرتبط و پرکاربرد .

۳- دسته‌ بندی صحیح اپلیکیشن در اپ استورها ، علاوه بر آن که به کاربران کمک می ‌کند تا اپلیکیشن مورد نظر خود را به آسانی پیدا کنند ،  احتمال دانلود اپلیکیشن را نیز افزایش خواهد داد .

۴- طراحی یک آیکون خوب ، زیرا آیکون اپلیکیشن ،  اولین چیزی است که به مردم نمایش داده می‌ شود .

۵-  ارائه توضیحات مناسب و هوشمندانه درباره اپلیکیشن بهترین فرصت برای بهینه‌ سازی ASO است .  توضیحات اپلیکیشن باید جذاب باشند ؛ توضیحات ،  اپلیکیشن را به ‌صورت واضح ،  ساده و به بهترین روش ممکن توضیح دهند و شامل فهرستی از ویژگی‌ها و کاربردهای مثبت و مفید اپلیکیشن باشند . توضیحات باید حقایق را بیان نمایند .

منبع: دیجیتال مارکتینگ در ایران

 

  دانلود

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز