به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
سعادت عادت است آنرا پرورش دهید.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » دانلود فیلم سینمایی ایران برگر

دانلود فیلم سینمایی ایران برگر

دانلود سینمایی ایران برگر

 

چند خطی در مورد فیلم فیلم>ایران برگر

فیلم سینمایی ایران برگر به کارگردانی جعفری جوزانی یکی از فیلم های طنز جشنواره فیلم فجر امسال است که با ایجاد فضای طنز و استقبال زیاد مردم در سینما فرهنگ به سانس فوق العاده نیز رسیده است.

فیلم سینمایی پر بازیگری که چهره های سرشناسی همچون علی نصیریان ،گوهر خیراندیش و محسن تنابنده در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

در داستان این فیلم ،درگیری های دو قبیله ی فتح اللهی و امراللهی که در روستایی انتزاعی در لرستان،که برای تعیین نماینده دچار مشکلات می شوند و آرامش روستا از دست می رود، فیلمنامه با شبیه سازی فضای روستا به کلیت اجتماع ایران بستری را برای طرح نارسایی های اجتماعی سیاسی فراهم می‌کند و البته قرار بر این است طرح مساله در فرمی طنز و با زبانی شیرین همراه باشد.

ایران برگر شروع پرقدرتی دارد آنقدر که بیننده را امیدوار می کند بایک فیلم طنز ماندگار مواجه ، گروه فیلمساز به روستا بدبینی سران قوم و مسابقه ی فوتبالی که نماد درگیری و خشونت در جامعه است و به خوبی نشان می دهد که در جوامعی با نارسایی های زیاد، ورزش و به طور خاص فوتبال چگونه عرصه ای برای تخلیه خشونت می شود.

اما رفته رفته فیلم در موقعیت می‌ماند و پیوستگی لازم را برای بسط یک داستان از دست می دهد.

جعفری جوزانی ریسک کرده و برای ساخت فیلمش از تهران خارج شده و کل فیلم را در روستا فیلمبرداری کرده است.

کارگردان لر سینما و تلویزیون لهجه ی سرزمینش را در دهان کلی ستاره ی ریز و درشت از علی نصیریان تا محسن تنابنده قرارداده است گر چه که در این مورد آسان گیر است و غالب بازیگران بیشتر پرداختی کمیک از لهجه ی مورد نظر دارند ، اما همین میزان جسارت در سینمای آپارتمانی و تهرانی این روزها قابل ستایش است، اما ضعف اساسی فیلم تعدد حرف ها و پیام ها و شعارها است.

در کنار قراردادن موقعیت های متضاد در کنار هم لحظه های مفرحی را ایجاد می کند ایده ی سطل آب که چند باری تکرار می شود و یا آوردن اسم رهام(مهرانفر) در موقعیت گروگانگیری و همچنین شوخی هایی که با ابزار تکنولوژی می شود در کنار تواناییبازیگرانی چون تنابنده که کم کم با صورتگریم پذیرش جا پای عبدی میگذارد. چندیدن بار صدای قهقهه ی تماشاچی را در می اورد اما خط داستانی ضعیف که کشش داستانی را کمرنگ و قابل پیش بینی کرده است ریتم فیلم را کند و نچسب می کند پیش بینی فروش بالای فیلم کار دشواری نیست گریز به سینمای (صمد) که لهجه ابزار خنده می شود و استفاده از تکنیک های چون شوخی های جنسی و سکانس های شلوغ و بدون هارمونی ،همه و همه ابزارهایی است که در این چند سال ثابت شده فروش یک فیلم را تضمین می کند اما اینکه این فیلم تا چه حد فیلم باز های حرفه ای را راضی می کند پرسشی است که نمی توان جوابی مثبت برای آن داشت کما اینکه پس از مشاهده ی فیلم در سینما فلسطین همان مردمی که با موقعیت های کمیک فیلم همراهی کرده بودند در نظرسنجی های غالبا آرایی میانه و منفی داشتند.

 

ژانر : کمدی

موضوع: اجتماعی، کمدی

کارگردان : مسعود جعفری جوزانی

سال تولید: ۱۳۹۳

تاریخ انتشار: ۱۳۹۴

بازیگران :علی نصیریان، محسن تنابنده، سحر جعفری جوزانی، فتح اله جعفری جوزانی، گوهر خیراندیش، سعید دلیری، حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، فریبا متخصص، میرطاهر مظلومی، احمد مهران فر، سیروس میمنت، محمدرضا هدایتی

خلاصه داستان : داستان امرالله خان و فتح‌الله خان است که بر سر انتخابات شوراها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند ….

باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز