به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
امام علي(ع):هر كه نگاه خود را از حرام باز دارد دلش آرام خواهد شد.

 

ساماندهی

خانه » عوارض جای ترش

عوارض جای ترش

عوارض جانبی چای ترش:

عوارض جای ترش

نوشیدن چای بدون شک شگفت انگیز است اما از پیامدهای منفی زیادی برخوردار است.

تاثیرات چای ترش روی استروژن :
مصرف چای ترش می تواند سطوح استروژن را کاهش دهد. اگر در حال استفاده از ( درمان جایگزینی هورمون ) هستید ، یا تحت کنترل بارداری به هر شکلی هستید، باید چای ترش را کنار بگذارید.

تاثیرات مصرف چای ترش در بارداری :

قبلا گفته ایم چای ترش سطح استروژن را کاهش می دهد. همچنین به این معنی است که مصرف چای می تواند اثر مستقیمی روی توانایی تولید مثل داشته باشد. کیفیت پایین استروژن، اگر در حال برنامه ریزی بارداری هستید، ممکن است منجر به مشکلاتی شود. تحقیقات زیادی در مورد چگونگی تاثیر چای بر جنین وجود ندارد. با این حال، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که وقتی باردار هستید و یا می خواهید باردار شوید ، از خوردن این چای اجتناب کنید.

نقش چای ترش در کاهش فشار خون :

اگر چه این یکی از مزایای مهم چای ترش است، و به کاهش خطر فشار خون کمک می کند، کاهش فشار خون و خواص ادرار آور آن ممکن است منجر به گسترش رگ های خونی شود. بنابراین، اگر مبتلا به فشار خون پایین هستید و داروهای کاهش فشار را مصرف می کنید باید چای را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

مضرات چای ترش برای بیماران سرطانی:

چای ترش بر سلول های سرطانی پوست و مغز تاثیر می گذارد. موسسه سرطان ملی دریافت که اگر تحت شیمی درمانی و یا پرتو درمانی قرار دارید ، باید از خوردن این چای اجتناب کنید چون ممکن است موجب مشکلاتی در هنگام تداخل با داروهای سرطان شود. این یکی از بهترین اثرات جانبی چای است که باید از آن آگاه باشید.

عوارض جای ترش

عوارض جای ترش

 

اثرات توهمی چای ترش :

چای ترش می تواند اثرات توهم زا داشته باشد و بسیاری از مردم پس از خوردن آن احساس سبکی و حتی مستی می کنند. به یاد داشته باشید هنگام رانندگی یا استفاده از ماشین آلات در هنگام صرف چای بیشتر مراقب باشید.

منبع:عوارض جای ترش

عوارض جای ترش

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز